STULEN Daytona 675

Tropa! Vad har du för ställ eller hjälm? Lägg upp bild på hjälmen så att man kan preja närmaste daytona som ser ut som din med "fel" hjälm och be honom vänta kvar tills polisen kan reda ut lite saker!!! Deal?!
Människor som kan plocka en hoj i dagsljus, öppet, utanför snuthuset, kommer inte att göra misstaget att köra med den på allmän väg.

Jävligt dyster läsning det första man ser på morgonen! Jag lider med dig, på ett sätt hoppas man att dom inte hittar den så du får ut en helt ny och inget några idioter fuckat up

Kan ju prova med kamerorna om polishuset har några MEN enligt våra fina lagar i Sverige får man inte filma ut, dvs inte ditt område. Men det gäller bara butik vad jag vet polisen är inte en butik! Jag hoppas att det finns på bild!

Sen kan jag även meddela att för en månad sedan blev min kompis kompis Ducati Monster rätt påkostad mattsvart modell också stulen på kungsholmen! Detta var också dagtid när han arbetade. Nästan runt samma tid på dygnet.

Kan ju prova med kamerorna om polishuset har några MEN enligt våra fina lagar i Sverige får man inte filma ut, dvs inte ditt område. Men det gäller bara butik vad jag vet polisen är inte en butik! Jag hoppas att det finns på bild!

Sålänge man har tillstånd får man filma utanför också och polisen lär inte ha några problem med att få ett sånt tillstånd. Vi håller på och sätter upp kameror här på jobbet nu eftersom det har varit massor med stölder utanför vår byggnad.

Tropa! Vad har du för ställ eller hjälm? Lägg upp bild på hjälmen så att man kan preja närmaste daytona som ser ut som din med "fel" hjälm och be honom vänta kvar tills polisen kan reda ut lite saker!!! Deal?!

Preja fanskapet om du ser den. Jag kommer att skriva här när jag får tillbaka den(om jag får tillbaka den) Tills dess är det lovligt byte på föraren på den hojen.

Men jag har en Shoei Crest hjälm och en svart Arlen Ness skinnjacka med lite guldinslag

Shoei_Crest_Helmet_S.jpg

Om den blev stulen precis utanför polishuset kanske dom har kameror som har filmat stölden .

Dom har kameror men inget som spelas in tyvärr.

Last edited:
Hm!! Vart stog den? Har stått på polhemsgatan under flera år och haft den ifred,,men en gammal bandit är nog inte många intresserad av ! Hoppas jag ! Hoppas att du får tillbaka den oskadd.

Hm!! Vart stog den? Har stått på polhemsgatan under flera år och haft den ifred,,men en gammal bandit är nog inte många intresserad av ! Hoppas jag ! Hoppas att du får tillbaka den oskadd.

Den har stått på Polhemsgatan och Kungsholmsgatan lite då och då på dagtid. Dock hann den bara stå där en månad innan den blev stulen. För en vecka sedan när den stod på Polhemsgatan var det någon som kört ner en skruvmejsel i tändningslåset.

Något att tänka på är att de kriminella element som släpps från bergsgatan 52 av polisen/häktet inte tillhör landets raketforskare.De går förbi polhemsgatan mot fridhemsplan o tunnelbanan. Dessa tror dessutom att alla fordon som står efter gatorna runt poliskvarteret tillhör poliser och är lovligt byte att vandalisera!

Bergsgatan och Hantverkargatan är några av stockholms mest drabbade gator av fordonsstölder.

tror att bara är försäkringsbolagen som kan lägga upp fordon där
och syltmunkarna oxå
Helt otroligt att våga ta ett fordon där
syltmunkarna ser parkeringen från fikarummet :-)

tänk positivt, du hade inte så långt o gå när du skulle göra en polisanmälan

Ingen som sett den ännu?

Lätt att känna igen. En svart daytona med helt svartlackad motor och alla andra detaljer som ska vara silver är svartlackade. Sen en del gulddetaljer som ASV broms/kopplingshandtag och Rizoma handtag. Lättast att känna igen den när den är igång är de blåtonade xenonljusen. Går inte att ta miste på.

Ingen som sett den ännu?

Lätt att känna igen. En svart daytona med helt svartlackad motor och alla andra detaljer som ska vara silver är svartlackade. Sen en del gulddetaljer som ASV broms/kopplingshandtag och Rizoma handtag. Lättast att känna igen den när den är igång är de blåtonade xenonljusen. Går inte att ta miste på.
Tyvärr är ju inte svart med svartlackad motor så ovanligt nu när -09:orna har det. Däremot är dina Rizoma handtag och xenonen lite unika.

Hoppas den kommer till rätta, jag har drömt om att mina hojar blev stulna inatt och jag mår fortfarande dåligt. :död

Tyvärr är ju inte svart med svartlackad motor så ovanligt nu när -09:orna har det. Däremot är dina Rizoma handtag och xenonen lite unika.

Hoppas den kommer till rätta, jag har drömt om att mina hojar blev stulna inatt och jag mår fortfarande dåligt. :död

Nej fast den är lätt att känna igen då jag lackat allt annat svart. Så sen är helsvart. fotpinnar, passagerarfotpinnar med fästen, alla skruvar var utbytta mot svarta. Sen hade jag 07:ans gulddekaler på istället för 08, 09:ans silverfärgade. Så hojen var enbart svart med lite gulddetaljer på. Svart bakdrev med guldkedja.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT