RC
-
Fan är det ingen av er RoH:are som nystat upp sånt här tidigare? Tips på var man ska leta, tänkte köra en runda ikväll.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kör en sväng i LA på hemvägen.... inte helt ovanligt tillhåll för stulet gods...Nej den stod ute tillfälligt. Men aldrig igen...
Stod i korsningen/hörnet drottningg 53B
Tråkigt att du inte fick ha den ifred. Har sett den parkerad på Skansgatan ofta. Jag brukar höra när du kommer och åker då ljudet studsar mot väggarna. Inte på något störande sätt eller så. Såg den senast för någon dag sedan då du parkerade den framför min bil. En silver färgad tysk sportbil.
Hoppas att det löser sig med försäkringsbolaget. Tyvärr är det väl så att man inte kan ha motorcyklar ifred hur länge som helst. Synd att det inte löste sig med garage för dig i somras.
Ytterligare ett kännetecken är klistermärkena "No Fat Chicks" på kutsen. Min flickvän undrade om du hade tjej när hon såg det...
Som sagt hoppas jag att det löser sig för dig på bästa möjliga sätt efter omständigheterna.
Fan är det ingen av er RoH:are som nystat upp sånt här tidigare? Tips på var man ska leta, tänkte köra en runda ikväll.
Jaså det var din bil, trevligt!
Och ja det stämmer med klistermärket. Har tjej dock ingen tjock![]()
![]()
Ja det blir nya tag till nästa år... Och definitivt inga hojar på gatan.
Kan meddela att ytterligare en motorcykel blivit stulen på norr på just skansgatan. En äldre man som också bor i området till och från fick sin stulen här om dagen. Den var tydligen ordentligt låst.
.............
motorcykel och valt att återkomma.
Du kan ju meddela dit försäkringsbolag ifall du får några problem att fler motorcyklar blivit stulna i området.
Ja även om den lackas om sitter tex hålen för bakblinkers på speciellt sätt. Alla handtag, styrändar samt fotpinnar är pulverlackerade svarta. Liten skada på frontkåpan vänster sida vid framlyktan.
Bromsslangar fram bytade till stålomspunna med blåeloxerade kopplingar.
Stora muttern till styrkronan bytt till svarteloxerad.
Liten repa vänster sida på ramen ifylld med svart färg.
Dessa är kännetecknen jag kommer på nu
Inget nytt om din hoj?
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |