Stulen CBR 954 norr Helsingborg

• Thread starter Thread starter RC
  • Start date Start date
Fan är det ingen av er RoH:are som nystat upp sånt här tidigare? Tips på var man ska leta, tänkte köra en runda ikväll.

Tråkigt att du inte fick ha den ifred. Har sett den parkerad på Skansgatan ofta. Jag brukar höra när du kommer och åker då ljudet studsar mot väggarna. Inte på något störande sätt eller så. Såg den senast för någon dag sedan då du parkerade den framför min bil. En silver färgad tysk sportbil.

Hoppas att det löser sig med försäkringsbolaget. Tyvärr är det väl så att man inte kan ha motorcyklar ifred hur länge som helst. Synd att det inte löste sig med garage för dig i somras.

Ytterligare ett kännetecken är klistermärkena "No Fat Chicks" på kutsen. Min flickvän undrade om du hade tjej när hon såg det...

Som sagt hoppas jag att det löser sig för dig på bästa möjliga sätt efter omständigheterna.

Tråkigt att du inte fick ha den ifred. Har sett den parkerad på Skansgatan ofta. Jag brukar höra när du kommer och åker då ljudet studsar mot väggarna. Inte på något störande sätt eller så. Såg den senast för någon dag sedan då du parkerade den framför min bil. En silver färgad tysk sportbil.

Hoppas att det löser sig med försäkringsbolaget. Tyvärr är det väl så att man inte kan ha motorcyklar ifred hur länge som helst. Synd att det inte löste sig med garage för dig i somras.

Ytterligare ett kännetecken är klistermärkena "No Fat Chicks" på kutsen. Min flickvän undrade om du hade tjej när hon såg det...

Som sagt hoppas jag att det löser sig för dig på bästa möjliga sätt efter omständigheterna.

Jaså det var din bil, trevligt!
Och ja det stämmer med klistermärket. Har tjej dock ingen tjock:tuttar :)
Ja det blir nya tag till nästa år... Och definitivt inga hojar på gatan.

Fan är det ingen av er RoH:are som nystat upp sånt här tidigare? Tips på var man ska leta, tänkte köra en runda ikväll.

Ring WW han skall tydligen vara en riktig CSI när det gäller att vinda in stulna hojar. Han kan nog ge tipps om skumma ställen att hålla utkik på.

Jaså det var din bil, trevligt!
Och ja det stämmer med klistermärket. Har tjej dock ingen tjock:tuttar :)
Ja det blir nya tag till nästa år... Och definitivt inga hojar på gatan.

Kan meddela att ytterligare en motorcykel blivit stulen på norr på just skansgatan. En äldre man som också bor i området till och från fick sin stulen här om dagen. Den var tydligen ordentligt låst. Ägaren trodde att de tagit den med skåpbil. Fanns inga spår efter den på plats enligt uppgift. Tror att det var någon form av touring inriktad motorcykel med tanke på ägarens ålder, men jag är inte säker. Du kanske sett den parkerad vid något tillfälle? Har ett svagt minne att jag sett ytterligare en motorcykel stå på gatan ibland men kan inte påminna mig vad det var för märke eller modell.

Det är nog ingen tillfällighet att din blev stulen just nu. Mycket möjligt att de sett din när de stal den äldre mannens motorcykel och valt att återkomma.

Du kan ju meddela dit försäkringsbolag ifall du får några problem att fler motorcyklar blivit stulna i området.

Kan meddela att ytterligare en motorcykel blivit stulen på norr på just skansgatan. En äldre man som också bor i området till och från fick sin stulen här om dagen. Den var tydligen ordentligt låst.
.............
motorcykel och valt att återkomma.

Du kan ju meddela dit försäkringsbolag ifall du får några problem att fler motorcyklar blivit stulna i området.

Tack, bra att veta.

Ja även om den lackas om sitter tex hålen för bakblinkers på speciellt sätt. Alla handtag, styrändar samt fotpinnar är pulverlackerade svarta.
Bromsslangar fram bytade till stålomspunna med blåeloxerade kopplingar.
Stora muttern till styrkronan bytt till svarteloxerad.

Dessa är kännetecknen jag kommer på nu

Last edited:
Ja även om den lackas om sitter tex hålen för bakblinkers på speciellt sätt. Alla handtag, styrändar samt fotpinnar är pulverlackerade svarta. Liten skada på frontkåpan vänster sida vid framlyktan.
Bromsslangar fram bytade till stålomspunna med blåeloxerade kopplingar.
Stora muttern till styrkronan bytt till svarteloxerad.
Liten repa vänster sida på ramen ifylld med svart färg.

Dessa är kännetecknen jag kommer på nu

Inget nytt om din hoj?

Kört från L-A till Helsingborg 3 ggr fram och tillbaka, tyvärr har man inte sett din hoj, men jag håller utkik även i denna gangsterstad..

Back