Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
dessutom skulle han behöva svensk stavkurs heh
Ehh... Är det bara jag som ser det roliga?![]()
.
Man kan ju även tycka att om hojen vore stulen så skulle ny plast vara det första han köpte innan han la ut den för försäljning.
varför de?
kanske var därför han tog bort gamla plasten för den känns igen lättre annars
föresten han glömde skriva +90öre i priset (31999.90)
*skratt*
SH och dess medlemmar blir bara roligare och roligare rörande dess trådar och svar!!(dock inget speciellt med ditt inlägg Ricken som jag bara råkade besvara)
Att det anges i timmar är precis som det ska då dessa fordon - enduro/mx moppar - renoveras mm efter hur många timmar som dom körts och inget annat!!
Förstår inte för 5 öre varför det skulle vara ngt skumt med denna annons & moppe??![]()
Tycker - bortsett i från stavningen som ngn självklart måste påpeka- att annonsens innehåll är mycket bra där han redogör för vad det är han säljer samt vad som är renoverat & utbytt!!
![]()
Att han sen tagit av plasten är i sig INGET KONSTIGT (borde vart konstigt om han INTE gjort detta vid en tvätt/genomgång) då alla som är seriösa i sin enduro/mx körning gör detta vid tvätt vilket är enormt snabbt gjort!!![]()
/Fürstenhoff.
*skratt*
SH och dess medlemmar blir bara roligare och roligare rörande dess trådar och svar!!(dock inget speciellt med ditt inlägg Ricken som jag bara råkade besvara)
Att det anges i timmar är precis som det ska då dessa fordon - enduro/mx moppar - renoveras mm efter hur många timmar som dom körts och inget annat!!
/Fürstenhoff.
Jag vill bara förtydliga här o nu (så det inte blir bevisat att jag är dumm), det var ironi.![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |