Studentflakslåtar!

Veckans citat, taget från insändare i Metro:

-"Studentexamen, en tradition som i dagsläget saknar allt värde..... ....är det inte dessutom så att det är de som skriker högst på flaken som också är de som har sämst betyg?" :)

Grattis till studenten och välkommen ut i arbetslösheten eller till skitjobbens underbara värld! :tummenupp

Veckans citat, taget från insändare i Metro:

-"Studentexamen, en tradition som i dagsläget saknar allt värde..... ....är det inte dessutom så att det är de som skriker högst på flaken som också är de som har sämst betyg?" :)

Grattis till studenten och välkommen ut i arbetslösheten eller till skitjobbens underbara värld! :tummenupp

:D:D

"Idag redlös imorgon arbetslös!" Hade någon skrivit på sitt flak förra året. :tungan

Vi har tagit studenten, för vi har tagit studenten, för vi har tagit studenten! Fy fan va vi är bra.

Melodi behövs inte, den hörs ändå inte när det är dags att åka flaket och rösten bara har ett läge - full volym

Seriöst nu.. hjälp till lite, ni vill väl hellre höra bra låtar än botten anna när flaket åker förbi? ;)

Onkel konkel! vilken låt som helst med dem passar ju som handsken!

Funderar på att ställa mig nere vid stora vägen med vattenslangen i högsta hugg... :surgubbe

vi har DJ på vårt flak :fakta

:D

När är det vrg går ut?
Funderar på att glida förbi och slösnacka med det lilla folk man känner där fortfarande.

Oj, gubbarna börjar surna till för att de inte ens är i närheten av att fånga de fina flickornas intresse eller för att de skulle bli utskrattade om de började röja på flaken...

Jepp, på fredag ska jag röja på flak (inte mitt eget dock)!

Låt var det ja,
"Party all the time" (vet inte vad den heter men du vet vilken jag menar)
Infected mushroom - become insane

Last edited:
kan inte komma på något mer lämpligt än markoolios senaste "ingen sommar utan reggae"!

... för besväret ska jag ha två av era fagraste studenttösar! :fakta

Lok - Vem är det som står kvar

Raised Fist - Killing it

Schools out for summer med Alice borde funka rätt bra.

Eller Oboy vilket vackert väder med Peps.

ha sköjj o drick inte för lite :)

2972794 Seriöst nu.. hjälp till lite, ni vill väl hellre höra bra låtar än botten anna när flaket åker förbi? ;)
Vafan all glad fest musik funkar.

@korvgubb: Alla går faktiskt inte samhäll, jag har 17000 lök i lön när jag går ut som ellärling vilket enligt mig inte är ett skitjobb. (Ja jag är i praktiken redan anstäld) får till och med lön för min praktik trotts att dom inte måste bara för dom vill att jag sa stanna på det företaget, så va smart plugga till något som behövs och gör det bra så har du jobb.

Om jag har ännu värre stavning än normalt berror det på att jag just kom hem från en student skiva :hihi

Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back