Studenterna på konstfack arga

Jag vill med anledning av detta förtydliga att min personliga uppfattning om konstnärer i allmänhet (och givet senaste 'aktionerna', konstnärstuderande på konstfack i synnerhet) är att de är just korkade. Underhållande, men påfallande ofta korkade.

Edit; För 100 år sedan eller nåt, när det var EU-toppmöte jobbade jag som vakt i anslutning till det 'alternativa' EU-mötet. Där fanns det ju en del intressanta själar med en milt sagt (från min iallfall) alternativ uppfattning om vad som gällde för dem när de skulle få fram sina ståndpunkter....

Vilket underbart konsensualtillstånd vi har här.

Man kan väl lugnt konstatera, att det inte bara är konstnärer som har uttrycksproblem. Det gäller i högsta grad även AFA-ligister. De måste lida av nån bokstavskombination, hela gängen.

Ta hit dom jevlarna så skall jag visa vem som är arg, just nu skulle jag vilja ha dom där fula glasögonprydda miffona här och bara slå dom :mad: :mad: :mad: :mad:

(:rolleyes: Är lite frustrerad just nu)

för vi bor i sverige!
jag skulle gärna vilja slå sönder alla ben på den killen men i sverige så kan du ge dig fan på att det är jag som åker dit för det och han blir offret.

Det är därför inte människor i Sverige vågar ingripa för det kan väldigt lätt bli omvända roller.

Det är sant, men jag har börjat ingripa om jag inte är 100% att jag åker på stryk. För man ringer inte polisen när man själv har använt mer våld än nödvändigt... Men det gör så att han/dom troligen inte gör det igen, för själv hade jag aldrig gjort något igen om jag åkte på ordentligt med stryk för det

Undrar hur massmedia skulle reagera om ett gäng medborgare åkte till Konstfacks nya fina hus iklädda skidmasker sprayade skiten ur hela huset.....vore ju bara för kul spektakel....

Det vore ju lite kul. Man kunde ju använda typ vattenfärg
eller nåt så att man inte åker dit så hårt?

Sen kan man trycka upp tröjor med "Var inte arg - var nyfiken" som man kan ha på sig. Fan, det där skulle ge bra press.

Last edited:
Det vore ju lite kul. Man kunde ju använda typ vattenfärg
eller nåt så att man inte åker dit så hårt?

Sen kan man trycka upp tröjor med "Var inte arg - var nyfiken" som man kan ha på sig. Fan, det där skulle ge bra press.

Efter en kväll full av jobb som jag med alla medel försökt undvika så har jag lyckats få fram två adresser var av den ena tillhör konstnären.
Så, jag tycker att konstverket borde drabba militärcykeln han cyklar till pendeln på och kanske till och med fönstren på hyreshuset han bor i.
Nu är jag i och för sig den förste att tycka det är töntigt med påstådda hämndaktioner så jag vill bara vara tydlig med att jag tycker faktiskt inte det varken är tufft att påstå sig vara benägen till sådant eller ens att vara det. Men det vore kul att hälla typ grisdiarré i hans brevinkast och filma reaktionen när han öpnnar och man säger att vi är från en konkurrerande konstskola, eat shit Nug-fjant.

:banana

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...