Nu ska hojjen strypas, till lagliga 22kw
Så frågan är hur ska detta utföras. Trottelstopp borde väl vara enklare att montera och slippa byta munstycken, medans bricka i insuget kanske ger mer åkkänsla?
Hur har ni gjort på era xr600? Någon som har mått på strypningsbricka eller hur jag ska bygga trottelstopp för att få 22kw?
Sedan så måste hojjen bänkas och vart gör jag det billigast i Örebro- Ludvika- Lindesberg trakten?
Alla tips mottages!
Mvh Bosse
Så frågan är hur ska detta utföras. Trottelstopp borde väl vara enklare att montera och slippa byta munstycken, medans bricka i insuget kanske ger mer åkkänsla?
Hur har ni gjort på era xr600? Någon som har mått på strypningsbricka eller hur jag ska bygga trottelstopp för att få 22kw?
Sedan så måste hojjen bänkas och vart gör jag det billigast i Örebro- Ludvika- Lindesberg trakten?
Alla tips mottages!
Mvh Bosse
Så det får bli att göra en egen. Tror jag skippar att göra trottelstopp, visst enklare att sätta dit ta bort, men jag tror att det är roligare när man kan vrida rullen fullt och plåga ur hojjen

Nu behöver jag bara räkna ut storleken på munstyckerna hur fasiken man nu gör det