Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Till gamla kawa z1/z900/z1000 är det större borrning av cylindrarna som gäller. Upp till 85mm borr finns (1428cc). Fast då är det helt ny cylinder och omarbetning av motorblocket som gäller.
Dock inte strokervevar.
Passar dom på suzuki?
någon shop i sweden som har topp-kitt och big bor-kit?
ok! då vet jag.
sänkte på kortare stakar då_ borde ju finnas som gassar...
för att simulera strokad vev.
är jag helt fel ute ?
för att simulera strokad vev.
är jag helt fel ute ?
Enbart kortare stakar lär inte bli någon hit direkt då det skulle brutalsänka kompet, för att det ska funka måste du komplettera med längre slag dvs strokervev.
Billigare med spacer och justerbara kamdrev...Alternativt kör du med kortare stakar för att sänka kompressionen lagom för att överladda. På så vis simulerar du ju större cylindervolym!![]()
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |
![]() |
SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa
Sveriges MotorCyklister (SM... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
![]() |
TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025
Nu är det klart att världen... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|
![]() |
En hyllning till mästaren!
Pressrelease från MV Agusta... |