Stringtrosans fall!!!

Det är inte strigen eller hipsters eller mammelucker och allt vad det nu heter som gör en bakdel fin.

Det finns inget värre än en tjej med stoooor röv som försöker vara sexig genom att ha string på sig , det ser fan ut som att dom har två dragsterdäck i brallan när dom böjer sig frammåt.

Stefanp skrev:
Det är inte strigen eller hipsters eller mammelucker och allt vad det nu heter som gör en bakdel fin.

Det finns inget värre än en tjej med stoooor röv som försöker vara sexig genom att ha string på sig , det ser fan ut som att dom har två dragsterdäck i brallan när dom böjer sig frammåt.

Hon kanske inte ens försöker vara sexig när allt kommer omkring, innerst inne kanske hon tycker de är bekvämast. / Nettan

Däremot tycker jag att killar med stringkallingar är det mest avtändande o osexiga som går att uppbringa, bläääk../ Nettan

Men smaken är ju som tur är som röven,..delad..varesej med stringtrosa eller utan.

Last edited:
Tycker tjejerna här på SH skulle hålla alla oss grabbar med noll koll lite uppdaterade när sånt här mode förändras.
Råkade ut för en BH häromveckan som knäpps FRAMME :kocko
Och hur fumligt blev inte det då :huvet

Och lägg upp bilder, jag är helkass på att se saker framför mig på bara en beskrivning.

Har du varit på blixtvisit i Spanien eller? BH:n tillhörde väl ingen annan än din flickvän hoppas jag... :ajjabajja

Fakkverk skrev:
Har du varit på blixtvisit i Spanien eller? BH:n tillhörde väl ingen annan än din flickvän hoppas jag... :ajjabajja
Blixtvisit... njaaaaa... tre veckor... hon tyckte jag behövde öva lite.
Så här går det när ens tjej ska impa och handla nya prylar och damerna på forumet inte tagit sitt ansvar och informerat om nymodigheter. Jag skyller allt på SH:s kvinnliga medlemmar :D

Nettan skrev:
Hon kanske inte ens försöker vara sexig när allt kommer omkring, innerst inne kanske hon tycker de är bekvämast. / Nettan

Det är inte alls omöjligt att hon bara tycker att dom är bekväma, men det är inte snyggt när det sticker fram två däck ur brallorna.
Iofs så tycker jag samma om killar som visar halva röven när dom börjer sig frammåt,

Jag säger väl som alla andra: Det är baken som är snygg! Följdaktligen så är det ju en fördel att skymma den så lite som möjligt :drool

Men som så många andra redan sagt: Smaken är som baken - luden :arsele

String kan vara himla trevligt, och det är var och ens val vad de vill ha på sig, men på vissa ser det helt enkelt inte lika attraktivt ut. Kan nämna x antal klädesplagg som inte ser bra ut på mig, och sånt är livet...

ang hotpants vs. boxertrosor så brukar jag kalla mycket små short för hotpants och trosor med lite ben på boxertrosor, de bruakr dock inte bara höga i mdjan, det kan jag inte med. hipsters brukar såna kallas som går över halva röven och alltså i praktiken är en ännu mer obekväm variant av string trosan.

hot pantsen har man alltså utanpå boxertrosorna.

Gustav1 skrev:
Jaja.

Var det inte 25-års åldersgräns i den här tråden?

Jaha, nä. Jag som trodde du skulle uppskatta att jag såg att du använde ett Kalle & Hobbe-citat, men skit i mig bara. :4skrika

honkiie skrev:
själv så gillar jag de lågt skurna boxergrejerna som också skär in i röven. Tycker det är jävligt vackert. String funkade jävligt bra men nu är dom tiderna över.

Men jag kommer ju inte få lika snygg solbränna! :rofl :hihi :lol :rofl :D

HAHAHHAHAHHAHAH, du är rolig du:D

abstruse skrev:
Jaha, nä. Jag som trodde du skulle uppskatta att jag såg att du använde ett Kalle & Hobbe-citat, men skit i mig bara. :4skrika

Det var inte dåligt. Förstod inte att du menade att du visste att jag använde mig av just ett Kalle&Hobbe-citat. Det var ju hemskt uppmärksamt av dig. :D

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT