Stringtrosans fall!!!

Dee_cati skrev:
Om killen din vill att du ska stå på alla fyra framför honom när ni ska mysa så borde du inte ha alltför ful röv. Men det är väl en definitionsfråga som allt annat, de jag tycker är snygga kanske många andra tycker är fula? Det enda jag vet är att röven är den viktigaste delen på personen och det är det första man lägger märke till.

:) det har du en poäng i :lol tänkte inte på de, tja ja då har jag mitt svar på de klara i alla fall :tungan

Dee_cati skrev:
Man får också ha i eftertanke att en bred röv blir nästan dubbelt så bred när det ska köras doggystyle :fakta

:3freak hua så kan man väll inte säga hmmmm :va hur menar du att den blir dubbelt så bred när amn kör doggystyle :va :rolleyes:

Det känns som att man bör ta på sig underkläder som man själv trivs i och inte lyssna överdrivet mycket på vad som är mode eller inte.
Smaken är ju tydligen som baken. Att det ska vara hotpants istället för string är ju som att börja diskutera huruvida killar ska ha tighta jalingar istället för Y-front eller något liknande.

Mcbrud skrev:
efter att nästan helt gått över till hotpants eller hipsters så är string skitobekväma att ha på sig!!! Skaver och dant, nej på tiden att tjejer (och killar) börjar inse att det är snyggare med hipsters/hotpants!!!!!
Amen! :Bugar

heja hipsters....

Har i stort sett övergett stringen helt... antingen hipsters eller inget alls, är iallafall min mening :tummenupp

/ :nurse

issi skrev:
Har i stort sett övergett stringen helt... antingen hipsters eller inget alls, är iallafall min mening :tummenupp

/ :nurse
Inte för att jag ar sett dig men efter att ha läst ditt inlägg är jag redan kär i dig! :Bugar

umm... vad är hipsters? o va e det för skillnad på hotpants o boxertrosor? :va

Kakan skrev:
:3freak hua så kan man väll inte säga hmmmm :va hur menar du att den blir dubbelt så bred när amn kör doggystyle :va :rolleyes:

Njae, ok då. Men mycket bredare blir den iaf, tro mig! Men det beror på hur mycket hon "lägger ner", mer nerlägg, bredare röv. (nerlägg= hur mycket hon lutar sig bakåt och drar fram knäna, typ....)

Sluta nu!

Stringtosor är jättesexigt
Boxershorts är jättesexigt
Hotpants är jättesexigt
Hipsters är jättesexigt (inte för att jag vet vad det är)
Utan trosor är jättesexigt

Bara rumpan är jättesexig.... och det är de flesta!
Så töser.... just enjoy, ingen kille kommer att säga "nej, jag vill inte för dina trosor är inte min stil..."

Maverick_ou812 skrev:
Sluta nu!

Stringtosor är jättesexigt
Boxershorts är jättesexigt
Hotpants är jättesexigt
Hipsters är jättesexigt (inte för att jag vet vad det är)
Utan trosor är jättesexigt

Bara rumpan är jättesexig.... och det är de flesta!
Så töser.... just enjoy, ingen kille kommer att säga "nej, jag vill inte för dina trosor är inte min stil..."

Rena, Kalla...och oförfalskade Fakta.

Biturbo skrev:
Men vafan.... jag har ju ingen!!!
Och hade jag en så skulle jag limmat den framför ansiktet på mig själv. Som det är nu får jag ju blunda för att få en bild framför ögonen!

Livsfarligt, speciellt när man kör hoj.... :D

Maverick_ou812 skrev:
Men vafan.... jag har ju ingen!!!
Och hade jag en så skulle jag limmat den framför ansiktet på mig själv. Som det är nu får jag ju blunda för att få en bild framför ögonen!

Livsfarligt, speciellt när man kör hoj.... :D

Vad sägs.. Ska vi skramla i en digitakamera till grabben?

EDIT: Och en biljett till spaninen..

HAHA. Jätte rolig tråd.

Min åsikt: String trosor eller inga trosor alls. Så ska det va, då är allt bra :rolleyes:

Vad jag har för kalingar OM jag har kalingar lämnar jag till er brudar att fantisera om :hihi

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT