Streetrace...

Mr Gixxer skrev:
Måste ju exprimentera "lite"
Har liksom inte samma erfarenhet på hoj race som bil race.
Nog för att bilen också lättade fram men det gick ju att justera ner det mesta,
har inte dom justerings möjligheterna i det här stadiet på hojen.
Nej jag tänker inte bygga race hoj av den, men det skulle varit kul o lekt "lite" med en race hoj :)

Kanske några som vill vara med på att bygga/köpa en o köra ett team!?



Hmm, få se nu.. Jag har en 1052:a och jag har turbo, intercooler och bränslepump..
bara förgasare och förstärkt koppling samt dubbla lager på utgående axel som ska "fixas",
sen saknas BARA ett rullande chassi... Vid närmare tanke så e de MÅNGA bara... :va :va
 
sanntur skrev:
Hmm, få se nu.. Jag har en 1052:a och jag har turbo, intercooler och bränslepump..
bara förgasare och förstärkt koppling samt dubbla lager på utgående axel som ska "fixas",
sen saknas BARA ett rullande chassi... Vid närmare tanke så e de MÅNGA bara... :va :va

Så bra! då behöver vi "bara" resten :tummenupp :hihi
Men visst det är ju en god början.
 
Mr Gixxer skrev:
Måste ju exprimentera "lite"
Har liksom inte samma erfarenhet på hoj race som bil race.
Nog för att bilen också lättade fram men det gick ju att justera ner det mesta,
har inte dom justerings möjligheterna i det här stadiet på hojen.
Nej jag tänker inte bygga race hoj av den, men det skulle varit kul o lekt "lite" med en race hoj :)

Kanske några som vill vara med på att bygga/köpa en o köra ett team!?

Visst varför inte!!...
Behöver en hobby för fasen!! :gnissla
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top