Mr THÖRN
Ja,, ärkemongo det är fan sant!!
äh, du kör för lungt så du inte får upp tempen
Får dra förbi jobbarpolarn som tävlar i dragracing och sno en flaska då.
Jo om det vore så väl, det är ju fartvinden som kyler!!

Du får väl hänga på vettja

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
äh, du kör för lungt så du inte får upp tempen
Får dra förbi jobbarpolarn som tävlar i dragracing och sno en flaska då.

Jo om det vore så väl, det är ju fartvinden som kyler!!
Du får väl hänga på vettja
Jag får göra det..

Igår pulade jag med hojen hela dagen, all el är fixad o hojen ihopskruvad Tyvär har det blivit något knas med låsmekanismen till passargerarsadeln/cutsen, är nog tvungen att köpa ny.
Finns det någon som kan svara på denna gåta?
HUR KOMMER DET SIG, ATT DET SOM TAR 5 MINUTER ATT SKRUVA AV HOJEN, TAR 5 TIMMAR ATT SKRUVA PÅ HOJEN IGEN????
Nu menar jag inte att förespråka hetskörning, utan att du får väl haka på oss när vi är ute å åker.
Om jag skuvar bort sliponet och monterar i originalet på hojen nu... Måste jag kleta på nån tätningsgegga när jag sätter dit sliponet igen? Kan det vara ett alternativ och köpa en vad var det bais sa att det hette nu.. ljuddämpartillsats? Hur låter/går hojen om man skulle ha en sådan tillsats?
nä du behöver inte kleta på någonting. Jag vet inte om det finns någon ljuddämpartillsats till ditt slipon, men det går fortare att byta än att sätta på en tillsats. Hör av dig till mig, jag kan byta det åt dig om du kommer hit med hojen.
 Och ska peta på ett tankskydd men måste ev. skära till tankskyddet lite nertill först så det passar.
 Och ska peta på ett tankskydd men måste ev. skära till tankskyddet lite nertill först så det passar.haha men då måste jag ju ta med oiginaldämparn också= ta med nån med bil. Nä men för jag tänkte lite... att för mig så skulle de ändå inte göra något om hojen lät lite mindre. Men fortf med skönt ljud men inte riktigt lika högt. spec när man åker lite längre turer... Och de tar imot å byta till oiginal nu då det ser så mycket tråkigare ut me original^^ Men får väl göra de ändå.. å skruva på sliponet direkt sen...
Nu har jag kört ut hojen i solen och putsar liteOch ska peta på ett tankskydd men måste ev. skära till tankskyddet lite nertill först så det passar.
 Men det är väl bara under själva besiktningen??? Det är alltid lurigast första gången...
 Men det är väl bara under själva besiktningen??? Det är alltid lurigast första gången... 

Ta bort allt som håller fast systemet..

Hahaaa det där var dagens roligaste kommentar^^ Nähä?
Sååå nu är det original på... Men det känns som att ha gjort ett lejon till en liten liten katt...
 Nu ska du va snäll ...
 Nu ska du va snäll ...Nu ska du va snäll ...
 jag tyckte bara de lät så kul , tänkte att de e väl en förutsättning att ta bort det som håller fast det om jag ska ta bort det
 jag tyckte bara de lät så kul , tänkte att de e väl en förutsättning att ta bort det som håller fast det om jag ska ta bort det
 :snäll
 :snällJa,nu är det lite småkyligt.Senaste budet från Motospeed är att min top ska vara klar till helgen.Snö, snö och jävligt mycket snö utanför fönstret idag.. Nu känns det bättre att ha hojen i molekyler än vad det gjorde igår när det första man möter ute på vägen är en 1000rr..

Ja,nu är det lite småkyligt.Senaste budet från Motospeed är att min top ska vara klar till helgen.
Så kanske nästa vecka är motorn klar.
Sen blir det att gasa runt i Hölö

Snö, snö och jävligt mycket snö utanför fönstret idag.. Nu känns det bättre att ha hojen i molekyler än vad det gjorde igår när det första man möter ute på vägen är en 1000rr..
|   | Femte generationen Monster är här Legendariska Ducati Monster... | 
|   | Påvens BMW R18 utauktionerad Den 3 september 2025, under... | 
|   | GGN 2025, värsta hittills ! Conny Bohlin, VD för Nordic... | 
|   | Bildsvep – GGN 2025 På plats i depån på årets G... | 
|   | Wunderlich vindavvisande väskor Pressrelease om nyhet från ... | 
|   | GGN Shakedown – Stark Varg EX! MysEnduro i Laxå I sönda... | 
|   | Bike nr 10 lämnad till tryck! Nästa nummer av Bike är som... | 
|   | Missa inte Katalogen 2026!   Stora Motorcykel... | 
|   | Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National! David Knight, Ducati Åre... | 
|   | Ny Brutale från MV Agusta Italienska motorcykeltillve... |