Streetfighters Stockholm

• Thread starter Thread starter Skuggan
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.
Jag jobbar, inte så kul.. Ta på dig din snygga tröja och ta ett kort o lägg upp :)

Sitter hemma och har tråkigt, har inhandlat miniblinkers på Biltema idag, hoppas dom funkar

Jag sitter å jobbar lite på mitt projektarbete... ritar i auto cad architectural. Men nu får det vara nog för i kväll...
Hm jag e trött på tråkväder nu... och det verkar som det ska snöa imorn :(

Har du någon bild?

Då har man till slut lyckats fota hojen med duccesadel ditlaggd. Någon typ av kåpa ska byggas mellan sedel och övtre röret på ramen. Känns som det kommer bli bra. Gäller bara att få lite tid att fixa...

Bifogat

• Honducce1.jpg
    Honducce1.jpg
    99.6 KB · Visningar: 56
  • Honducce2.jpg
    Honducce2.jpg
    75 KB · Visningar: 55
Jag sitter å jobbar lite på mitt projektarbete... ritar i auto cad architectural. Men nu får det vara nog för i kväll...
Låt snön komma...jag har ändå ingen cykel.
Hmmm,det där lät nästan lite negativt:)
Fick ett telefon samtal från Ups i dag att dom kommer med min nya jacka i morgon.:tummenupp :tummenupp :banana

Då har man till slut lyckats fota hojen med duccesadel ditlaggd. Någon typ av kåpa ska byggas mellan sedel och övtre röret på ramen. Känns som det kommer bli bra. Gäller bara att få lite tid att fixa...
Klart det blir bra,det är ju en Hynda!:D

Last edited:

kollade in eran tråd när jag pausade i arbetet, sitter också och ritar i Autocad ADT... fan va mkt jobb, men inge bågeväder = jobb!

Tikki, Skuggan mfl, ni börjar få till riktiga hojar nu... blir det inga mer lugna körningar nu :-)

kollade in eran tråd när jag pausade i arbetet, sitter också och ritar i Autocad ADT... fan va mkt jobb, men inge bågeväder = jobb!

Tikki, Skuggan mfl, ni börjar få till riktiga hojar nu... blir det inga mer lugna körningar nu :-)

Jag tänkte fortsätta att köra i lugna gruppen i år också, jag tyckte att vi hade jävligt roligt tillsammans:tummenupp

Plocka av plasten där fram o häng me :)

Självklart åker vi me där oxå i sommar.. Det var ett glatt gäng!

Tjo.
Har precis köpt en R1 sf och tänkte kolla om nån har nån snygg lösning på ett annat expansionkärl till kylarn?

x3m: körde du möjligtvis en 640sm för nåt år sen?

Tjo.
Har precis köpt en R1 sf och tänkte kolla om nån har nån snygg lösning på ett annat expansionkärl till kylarn?

Nix körde en WR400 motard. Riktigt kul hoj men inget att pendla till landet med.

Expansionskärlet kan jag inte hjälpa dig med men det finns säkert någon annan här som kan det.

Nix körde en WR400 motard. Riktigt kul hoj men inget att pendla till landet med.

Expansionskärlet kan jag inte hjälpa dig med men det finns säkert någon annan här som kan det.

ok, blandade ihop dig med nån annan, ni har/hade liknande nick..

Tjo.

Måste du ha det då? Galliman här i tråden har inget på sin r1 sf :tummenupp

Jag vill gärna ha nåt som kylarvätskan kan åka ut i när det blir varmt.

He he jag har bara nåt som kylarvätskan kan åka ut..:D
Det ska mkt till innan det börjar trycka ut vätska, men jag har oxå även funderat på nåt. Men kör väl utan tills jag kommer på nåt.
en del kör ju med som NOS burkar,

He he jag har bara nåt som kylarvätskan kan åka ut..:D
Det ska mkt till innan det börjar trycka ut vätska, men jag har oxå även funderat på nåt. Men kör väl utan tills jag kommer på nåt.
en del kör ju med som NOS burkar,

äh, du kör för lungt så du inte får upp tempen:hihi
Får dra förbi jobbarpolarn som tävlar i dragracing och sno en flaska då.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion