Streetfighters Stockholm

• Thread starter Thread starter Skuggan
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.
Läste i tråden på meddelande 234892 : -) att man skulle kolla på första meddelandet för info om hur man beställer en Sthlm Streetfighters tröjja.. Går det att göra eller får man stå med strykjärn o en taskig utskrift på ett såntdär specialpapper...

/N

Det är ett gammalt inlägg som var info för medlemmarna när vi skulle ordna tröjor..
Vi delar heller inte ut tröjor hur som helst, dom är endast avsedda för medlemmar.

e folk dumma lr är dom bara idioter??

i dag så montera jag ett par bromskivor fram på hojen som jag köpt av en kille på SH fråga innan om dom var okej, o vad tror ni svaret var??
så när man har fått dit dom inte för att det är allt för jobbigt, o snurrar på hjulet så e den ena skivan skev, blir man trött lr!!!!
har mailat killen o få se om han svarar!!!
om inte, så ska man ju runt lite i sverige i sommar så man får väll ta och hälsa på!!!!!!!!!!!!
hoppas att det är bra med alla och att ni får ihop hojarna till första körningen när den nu blir av!!!

i dag så montera jag ett par bromskivor fram på hojen som jag köpt av en kille på SH fråga innan om dom var okej, o vad tror ni svaret var??
så när man har fått dit dom inte för att det är allt för jobbigt, o snurrar på hjulet så e den ena skivan skev, blir man trött lr!!!!
har mailat killen o få se om han svarar!!!
om inte, så ska man ju runt lite i sverige i sommar så man får väll ta och hälsa på!!!!!!!!!!!!
hoppas att det är bra med alla och att ni får ihop hojarna till första körningen när den nu blir av!!!

Trött man blir på sånt:huvet
Ge han en chans att svara, gör han inte det, är det bara att hänga ut han på SH

:hej allihopa!!!

Hoppas att allt är bra med mina klubbkompisar.
Ser fram i mot våren och första turen.
Känns långt borta just nu men jag har hoppet uppe om att det snart är dax:)

:hej allihopa!!!

Hoppas att allt är bra med mina klubbkompisar.
Ser fram i mot våren och första turen.
Känns långt borta just nu men jag har hoppet uppe om att det snart är dax:)

Jag är startklar, väntar bara på att snön försvinner, det kan gå fort. De är väl bara Skuggan o Galliman som har hojarna i bitar. Dom sitter väl mest o dricker bärs o ljuger i garaget:D

skrattar

Jag är startklar, väntar bara på att snön försvinner, det kan gå fort. De är väl bara Skuggan o Galliman som har hojarna i bitar. Dom sitter väl mest o dricker bärs o ljuger i garaget:D

ja det låter så iaf när man hör om deras mekarkvällar. vi får väll åka över o hjälpa dom med öldrickandet så dom får lite tid över till hojarna!!!:yoparty :yoparty :yoparty :yoparty

Just nu är jag allt annat än startklar.
Hojen bor hos Ava fortfarande.Ava skyller på att dom inte fått tillbaka toppen från Motospeed.Tog ett allvarligt snack med Ava i dag.Snart får dom fixa fram en ny topp o skipa trimningen för snart kommer jag hämtar hojen.......:mad: :6surkart

Hehe...
På lördag är det dags igen :fyllisar Skickade iväg lite grejjer på lack iadg o får hoppningsvis mina nya bromsslangar i veckan av s-racing.

Och du Nickrider, det har blitt ngt fel på din avatar... :D

Då skulle ni må va?

Iofs kunde jag skriva det som nick på ryggen, för det är det enda ni lär se av mig när jag lättar på gasen o drar ifrån alla japsar:D :D

hahhaa vi ska se om du kan läsa vad det står på våra ryggar i den farten vi axxar från dig:arsele

Just nu är jag allt annat än startklar.
Hojen bor hos Ava fortfarande.Ava skyller på att dom inte fått tillbaka toppen från Motospeed.Tog ett allvarligt snack med Ava i dag.Snart får dom fixa fram en ny topp o skipa trimningen för snart kommer jag hämtar hojen.......:mad: :6surkart

Varför lämnade du in Hondan på Ava och inte Mc-hörnan i SDT?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2