Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja fy fan va värdelöst. Hojen e klar för besiktning, skinnstället är infettat, o så börjar det snöa![]()
Skuggan: Varför har du en hoj med kåpor som avatar?
Tänk på oss med svaga hjärtan![]()
Det är lite ironi mot några polare (dom 2 på hojen) här på SH![]()
Hehe en sån skulle jag behöva![]()
Kör ju vilse titt som tätt![]()
Bättre full, än att jobba (gammalt svenskt ordspråk)
Nu lyckades jag fixa en bild på hela hojen
Välkommen till tråden perra;D
Jag skulle besiktiga hojen idag men fick flytta fram det igen. Inget direkt hojvänligt väder ute... Så nu har jag bokat en tid i början av april men besiktningsperioden går ut sista mars... Men visst får man köra med körförbud om man kör direkt till besiktningen?
Välkommen till tråden perra;D
Jag skulle besiktiga hojen idag men fick flytta fram det igen. Inget direkt hojvänligt väder ute... Så nu har jag bokat en tid i början av april men besiktningsperioden går ut sista mars... Men visst får man köra med körförbud om man kör direkt till besiktningen?
Vad händer om besiktning inte sker inom besiktningsperioden?
Fordonet beläggs med körförbud dagen efter besiktningsperiodens slut. Körförbudet gäller till dess en besiktning utförts. Fordonet får endast brukas för att
köras kortast lämpliga väg till besiktning.
så här står det på www.bilprovningen.se
Ah bra tackok det får inte bli nån sightseeing på väg till besiktningen då
![]()
Men om du tar bilprovningen i Nynäshamn så får du ju en åktur på kuppen.
Jag ska besiktiga i Sundbyberg/Rissne den här gången, så det blir en liten trip ändå![]()
Bor vi i samma eminenta kommun? (Haninge)
Tja allihop, hoppas alla Sfs:are mår bra där ute i snön..
Nu finns det säkert en annan tråd för det här, men jag ska ställa en liten dum fråga o vill inte ha en j-vla massa påhopp om det.
Jag fattar inte hur man bytar sitt nick i profilen?
Mitt nuvarande "Trajjan" skaffade jag mig när jag reggade mig här på SH för ett par år sen, och då körde jag en Triumph varav brist på fantasi ledde till det nicket..
Kanske inte så viktigt vad man har för nick, men jag skulle slippa lite frågor om jag kör Triumph osv,osv.
Har försökt byta men fattar inte, är väl ungefär lika duktigt på datorer som på o meka hoj, dvs inte så sådär värst bra....
Tacksam för svar även om det skulle postas i en annan tråd/ Trajjan
Nu finns det säkert en annan tråd för det här, men jag ska ställa en liten dum fråga o vill inte ha en j-vla massa påhopp om det.
Mitt nuvarande "Trajjan" skaffade jag mig när jag reggade mig här på SH för ett par år sen, och då körde jag en Triumph varav brist på fantasi ledde till det nicket..
Kanske inte så viktigt vad man har för nick, men jag skulle slippa lite frågor om jag kör Triumph osv,osv.
Har försökt byta men fattar inte, är väl ungefär lika duktigt på datorer som på o meka hoj, dvs inte så sådär värst bra....
Jepp!
Vad ska du ändra till? Bullen?![]()
Läste i tråden på meddelande 234892 : -) att man skulle kolla på första meddelandet för info om hur man beställer en Sthlm Streetfighters tröjja.. Går det att göra eller får man stå med strykjärn o en taskig utskrift på ett såntdär specialpapper...
/N
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|
![]() |
BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien
Platsen för BMW Motorrad In... |
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna