Streetfighter Träff

SJOLLA

våga vobbla
Gick med
31 Jul 2005
Hoj
Honda vfr 750f 1988
Streetfighter Träff Till Sommaren

Hej alla glad fighters! Jag undrar om någon/några skulle tycka de va trevligt med en träff för alla landets streetfighteråkare? Där man skulle kunna byta ideer och humor under en helg.Lägg in några ideer om ni har några,eller om ni vet av något liknande i detta långa land.

MVH Fighter Mangan :yoparty

Last edited:
Det är väl en alldeles utmärkt idé!
Man skulle ju faktiskt kunna ha en under vintern också, för att snacka skit och byta tips med varandra.
Antingen någonstans ganska centralt, tex Skellefteå? (ba skämta) Sthlm, dit alla kan ta sig relativt billigt, eller här i norr så kan alla få testa åka lite is :D

En lite träff låter som en bra ide.

Är det inte lite bättre ifall alla kan ta sin Streetfighter dit..
Då är ju mässan lite väl tidigt på säsongen :hihi

Det finns eventuellt ett annat evenemang, i stockholmstrakten, under nästa sommar som vi skulle kunna sammansynka en träff med.

Streetfighter träff

det behöver inte vara en egen träff :rolleyes: .utan de vore kul om vi kunde träffas å ha ett eget område på någon stor träff.typ Swe- bikmeet....
eller varför inte på DELTATRÄFFEN vid midlandaflygplatts i sundsvall.kom gärna med fler träffar så vi kan börja spåna i hur,vart och när.

Det event jag tänkte på är det som förra året hette DinMc Stuntchallenge.
Det är tänkt att denna stuntchallenge ska ske i slutet på maj början på juni.
På något flygfält i närheten av Sthlm och kommer att inkludera Stunt/Freestyle motocross/Drifting/Utställning.

Ifall stuntchallengen blir av i slutet på maj så krockar det lite med slutet på SSOTYA2006. Men jag tror inte det kommer vara ett problem då dom flesta kommer att ha sina hojar klara i god tid innan.

Så vad sägs om att vi kör en träff i samband med stuntchallengen. Sen passar vi samtidigt på att ställa ut våra hojar på utställningen.

Streetfighter Träff Till Sommaren

låter bra med en träff på stuntchallengen
Nu till boende.
Vart kan man bo?
finns det camping på området,
Är det något jippo förutom en massa mysiga stunts?
vart? När/datum? :confused:

Låter som en väldigt bra ide! Då kan man ju få se alla de andra som har varit med här på Sporthoj med sina ombyggnationer! (förhoppningsvis)
Ut i garagen och bygg klart till sommaren nu!
Hade alla streetfighters!
Joffe

Wiseguy skrev:
På något flygfält i närheten av Sthlm och kommer att inkludera Stunt/Freestyle motocross/Drifting/Utställning.

Ifall stuntchallengen blir av i slutet på maj så krockar det lite med slutet på SSOTYA2006. Men jag tror inte det kommer vara ett problem då dom flesta kommer att ha sina hojar klara i god tid innan.

Så vad sägs om att vi kör en träff i samband med stuntchallengen. Sen passar vi samtidigt på att ställa ut våra hojar på utställningen.

Det låter helt klart som en bra idé :tummenupp

SJOLLA skrev:
låter bra med en träff på stuntchallengen
Nu till boende.
Vart kan man bo?
finns det camping på området,
Är det något jippo förutom en massa mysiga stunts?
vart? När/datum? :confused:
Det finns lite olika campingar runt Stockholm. Sen finns det vandrarhem eller hotell.
Tror inte det finns camping på själva stuntchallenge-området.
Alla aktiviteter är nog inte helt klara ännu. Berglundracing (som finns här inne) håller i det hela kan nog svara lite bättre på vad som kommer att finnas på plats.
Vart och när är inte bestämt ännu. Arangörerna måste kolla vilka ställen som finns lediga och se till att man inte krockar med något annat evenemang.

SJOLLA skrev:
Hej alla glad fighters! Jag undrar om någon/några skulle tycka de va trevligt med en träff för alla landets streetfighteråkare? Där man skulle kunna byta ideer och humor under en helg.Lägg in några ideer om ni har några,eller om ni vet av något liknande i detta långa land.

Det vore trevligt, hojta bara till om tid och plats :yoparty

Hej alla streetfighter fan. en träff låter kanon (blir man på kvällen)
det låter som en bra grej att se fram emot nu när vintern snart är
här.
mvh gusan

jag e med men min hoj platsar nog inte in ibland "välputsade utställningshojar"... vill va me om man får brassa lite fritt på flygfältet :)

Wiseguy skrev:

Last edited:
isch..hojen till s-holm...den blir stulen på en kvart :(
sist åkte bilen min åt h :3freak
kanske kanske inte ..
kan man inte ha 2 st..ta en i deltat oså så komma kanske lite folk häruppe ifrån oså? :)

ozeo skrev:
kanske kanske inte ..
kan man inte ha 2 st..ta en i deltat oså så komma kanske lite folk häruppe ifrån oså? :)
Jodå jag tycker det låter som ett bra förslag,men det blir nog inte lätt att få upp några söder om dalälven :( men de e ju värt ett försök :banana ,vi får nog försöka att muta med lite norrlands humor å dricka så ska nog vi få upp många :fyllisar :öl :dricka

ozeo skrev:
kanske kanske inte ..
Bor du på en camping så har du hojen precis utanför. Och skulle någon vilja knycka den så går man ut och pratar med dom.

Bor du på vandrarhem eller hotell så brukar dom ha tillgång till garage där du kan ställa pärlan. Behöver ju inte vara boende precis mitt i Stockholm heller.

Stuntchallenge

Vi kommer att gå ut med plats och datum senast på MC mässan i GBG.
Är det klar innan så hör vi av oss såklart....
Tanken är en utställning/ tävling med lite roliga priser och så.
Man har ju höga ambitioner i början på planeringstadiet, men det käns som vi är ute i god tid inför nästa års stuntchallenge så det ska nog bli bra.
Huvudatraktionen är ju stunteriet och eventuellt frestyle hoppning. Runt detta är det tänkt att locka lite bilfreaks också med någon form av drifting.
Vi jobbar på att få hit nån jänkare till stunttävlingen men allt är ännu på planeringstadiet.
Men en streetfighter träff vill vi definitivt ha då jag själv är anmäld till byggartävlingen. Hoppas hojjen fortfarande ser bra ut i maj /juni. Jag har redan krascha tanken... :huvet
Utställning vs. stuntning.... :confused:

berglundracing.com

träff

hallo!!1

varför kan vi inte som sagt ta det med en annan träff med eget område??????

tycker det låter som en kanon ide.....

träffar som kan tänkas!!!!!
deltaträffen
swe..bikemeet
mc dagarna i västervik

enda felet e att delta & västervik krockar om nu dom inte har tänkt om :hihi

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka