Streetfighter/Caferacer

EBS skrev:
Det är skottpengar på dig om du gör så med en gammelgixxer, det vet du va! :kulspruta
;)

Det är ju allmänkant att en gammal gixxer blir mycket ballare som streetfighter?. Du skulle förmodligen dö om du såg min för det återstår inte en enda skruv av det som en gång var en -85 gsxr750.
 
Blindhenke skrev:
Jag vet inte vad man ska ha för hoj, vill ha en hoj utan kåpor och minst 900cc.
Tänkte först på en gsx1400 men de kanske är för tunga och lite effekt, så då tänkte jag på en typ R1 som streetfighter, men en sådan har man väl inte råd med (försäkring) + attt de är ju inte byggd som en caferacer från första början. och man måste väl byta styrkrona för att få dit ett cross-styre vad kostar det?
En Hornet 900 då? eller är dom små, lite effekt? hjälp...



En Triumph Speed III (årsmodell -02 och framåt), bra med pulver, rolig bushoj, tufft yttre och vettig försäkring!
 
Hightuned skrev:
Det är ju allmänkant att en gammal gixxer blir mycket ballare som streetfighter?. Du skulle förmodligen dö om du såg min för det återstår inte en enda skruv av det som en gång var en -85 gsxr750.


Har du en lustgasad 1100r motor i en ram från 750 från -85??
Är det inte dom som var lite klent byggda?
 
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Back
Top