Streetcar fest

Va där förra året... 120 spänn i inträde, drygt mycket folk och endast en hall öppen. Det ger mer att sitta vid datan lr putsa moppen... PLus att jag har hört att inträdet i år är på 180.- (vill ni kolla på lite grymma mercor så dra till Merca i danderyd (lr akalla) premär i helgen på CLS och så står det en CL AMG 65a i hallen o dreggla över)
 
Förra året var verkligen ett jävla besvikelse mot vad det var för 2år sedan.
Efter det blir det inga mer streetcar mässor :zpy
 
Vart där i två år irad och tyckt det vart lika dåligt varje gång. Så iår går jag inte.
 
Lilla_Tingeling skrev:
Någon från SH som ska till Sollentuna på bilmässan i helgen?
Själv ska jag dit imorrn och kolla på bilar. Och trängas med allt folk... :mad: :tummenupp

// Lena


Hur var det då?
 
Trango_B skrev:
Hur var det då?

Var där ritkigt tidigt på förmiddan. Så att man slapp trängas med allt folk. *panik*
Var många snygga bilar. Men tyvärr e dom flesta insperarade av Fast and Furious. Och det blir liiite för mycket av den varan nu. Man har hunnit tröttna på sånna bilar. Dom finns juh överallt! :död
Men det fanns riktigt snygga bilar oxå. Cossisar!!! :Bugar
Fast jag tycker att mässan va bättre förra året... Vet inte riktigt varför. Men det kändes som att det fattades nåt... :va
Men det var helt klart värt ett besök. :tummenupp
Fast vi hade gått igenom allt på ca 1 timme...

// Lena
 
Såg faktiskt två personer med SH tröjor på mässan idag. "Tassen" och nån som jag inte hann se vad e det stod för namn på tröjan. :)

// Lena
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top