FreddaAbborre
Fina fisken
- Gick med
- 29 Aug 2004
- Ort
- Lund
- Hoj
- Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Va där förra året... 120 spänn i inträde, drygt mycket folk och endast en hall öppen. Det ger mer att sitta vid datan lr putsa moppen... PLus att jag har hört att inträdet i år är på 180.- (vill ni kolla på lite grymma mercor så dra till Merca i danderyd (lr akalla) premär i helgen på CLS och så står det en CL AMG 65a i hallen o dreggla över)


he he