Lilla_Tingeling
Världens lyckligaste Ting!!!
Någon från SH som ska till Sollentuna på bilmässan i helgen?
Själv ska jag dit imorrn och kolla på bilar. Och trängas med allt folk...
// Lena
Själv ska jag dit imorrn och kolla på bilar. Och trängas med allt folk...
// Lena

