Street Triple R eller 690 Duke R

Såklart var Streeten såld å ingen demo :gråta

MEN .....

Tog en rätt rejäl repa på en Rivale 800 .... jisses , samma snurra som Brutalen fast med lite motard stuk , kan lungt säga att den räckte till,jösses vilken rolig hojj , men gillade inte alls sittställningen , men torrbröt en 675 Brutale och där satt man som en gud med lagom fighterstuk framåt , och nu har iofs 800an ca 20hp mer än 675 men trepipen kändes varken slö eller karaktärslös , å klicka i växlarna vid 12000 varv (quickshifter :kär) var en upplevelse i sig :)

Å snygg , så snygg :kär (inte Rivalen,den ser muppig ut)

MV har även dom märkesförsäkring , 675 å 800 Brutalisarna (samma hojj/vikt fast med olika motorer) låg på 9 lax hel/hel om jag inte minns fel vad han sa , BilsportMC var några tusingar billigare på 675'an dock

Är nog ganska stor risk jag kör MV nästa sommar

Last edited:
Såklart var Streeten såld å ingen demo :gråta

MEN .....

Tog en rätt rejäl repa på en Rivale 800 .... jisses , samma snurra som Brutalen fast med lite motard stuk , kan lungt säga att den räckte till,jösses vilken rolig hojj , men gillade inte alls sittställningen , men torrbröt en 675 Brutale och där satt man som en gud med lagom fighterstuk framåt , och nu har iofs 800an ca 20hp mer än 675 men trepipen kändes varken slö eller karaktärslös , å klicka i växlarna vid 12000 varv (quickshifter :kär) var en upplevelse i sig :)

Å snygg , så snygg :kär (inte Rivalen,den ser muppig ut)

MV har även dom märkesförsäkring , 675 å 800 Brutalisarna (samma hojj/vikt fast med olika motorer) låg på 9 lax hel/hel om jag inte minns fel vad han sa , BilsportMC var några tusingar billigare på 675'an dock

Är nog ganska stor risk jag kör MV nästa sommar

Kom just därifrån. Var där för att kolla in 800:an men det var visst någon som tog en ordentlig tur för efter 30 min o några koppar kaffe orkade jag inte vänta längre.

Räkna härmed med att du är uppskriven i min svarta bok, o det vill man inte vara:tungan

läste bikes test av nakna "mellanklassare" å streettrippeln vann? Har flera gånger påpekat att det e helt enkelt omöjligt då jag själv har enooorm erfarenhet av just triumphs 3or, iof i form av daytonan då, men har nyligen även tagit mig en tur på streeten å även yamma mt09. Jag kan helt enkelt inte förstå att streeten vinner över ex mt09 som e en 850cc. Mt09 känns även lättare å busigare än en street. hade jag valt en hoj nu så hade jag tagit en mt09 eller kanske en mvaugusta på 800cc för 675cc känns heeeelt enkelt för slött å tråkigt.

sen, shit vilka bra premier ni får på hojarna, för mig va både daytonan å streeten i princip lika dyra.. triumph märkesförsäkring ville typ ta 19k av mig, surt som fan.

sen håller jag med nån som skrev att en 690 smc e gör tråkigt, de nya vibrerar inte så farligt men de gamla, ja fy fan min vänstra fot somnade av den stora stånkan. När jag hoppade av skiten kunde jag inte stå på benet, dock så hade jag vanliga skor på men fy fan vilken skit.

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing