Såklart var Streeten såld å ingen demo 
MEN .....
Tog en rätt rejäl repa på en Rivale 800 .... jisses , samma snurra som Brutalen fast med lite motard stuk , kan lungt säga att den räckte till,jösses vilken rolig hojj , men gillade inte alls sittställningen , men torrbröt en 675 Brutale och där satt man som en gud med lagom fighterstuk framåt , och nu har iofs 800an ca 20hp mer än 675 men trepipen kändes varken slö eller karaktärslös , å klicka i växlarna vid 12000 varv (quickshifter
) var en upplevelse i sig 
Å snygg , så snygg
(inte Rivalen,den ser muppig ut)
MV har även dom märkesförsäkring , 675 å 800 Brutalisarna (samma hojj/vikt fast med olika motorer) låg på 9 lax hel/hel om jag inte minns fel vad han sa , BilsportMC var några tusingar billigare på 675'an dock
Är nog ganska stor risk jag kör MV nästa sommar

MEN .....
Tog en rätt rejäl repa på en Rivale 800 .... jisses , samma snurra som Brutalen fast med lite motard stuk , kan lungt säga att den räckte till,jösses vilken rolig hojj , men gillade inte alls sittställningen , men torrbröt en 675 Brutale och där satt man som en gud med lagom fighterstuk framåt , och nu har iofs 800an ca 20hp mer än 675 men trepipen kändes varken slö eller karaktärslös , å klicka i växlarna vid 12000 varv (quickshifter
) var en upplevelse i sig Å snygg , så snygg
(inte Rivalen,den ser muppig ut)MV har även dom märkesförsäkring , 675 å 800 Brutalisarna (samma hojj/vikt fast med olika motorer) låg på 9 lax hel/hel om jag inte minns fel vad han sa , BilsportMC var några tusingar billigare på 675'an dock
Är nog ganska stor risk jag kör MV nästa sommar
Last edited: