Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
och på Hojcenter har dom en demo-hoj så att du kan provköra!!!!Köpte min Str3 R på HojCenter men de hette då Triumph Center på den tiden, jag har min Str3 R kvar (4:e året nu) och är så kär i den (plus en lika kär Triumph Scrambler).Street Triple R![]()
![]()
och på Hojcenter har dom en demo-hoj så att du kan provköra!!!!
Fick min levererad där för 2 veckor sen och har nu lite svårt att sluta le......... Har bara bra att säga om Hojcenter så här långt! Jag skulle hellre åka dit än gå in på Din MC..........
åja bor skitnära DinMC och har enbart bra erfarenheter av dom .... ingen nackdel att HojCenter folket e trevliga heller.... höll ju nästan på att köpa mig en Ducce förra året på K3 Desmocenter pga trevligt folk å inget knussel
Fick offert på Street tripeln från Länsförsäkringar (märkes förs.) på 4600:- hel/hel ... inte blodigt alls jue![]()
Köpte också min på Hojcenter och är nöjd men har samtidigt inga dåliga saker att säga om Din mc.
Ska till Din mc om en timma så ser du mig därute så spana in flinet när jag åker på min street triple![]()

Btw , vad ligger era försäkringar på cirka .... hel/hel e det som är intressant , kan ju finnas billigare å bättre än märkesförs
Nope, LFs villkor som även omfattar märkesförsäkringen innebär att Din vanliga försäkring gäller för KNIX samt steg 1-3 på storbana enligt http://www.svmc.se/school/Forsakring_vid_SMCs_fortbildning/antar att märkesförsäkringen inte täcker banköra/knix med SMC .... BilsportMC ligger på typ 7500 hel/hel
Om du är van vid b-king så kommer allt kännas trött.
Efter att ha varit ägare till en blackbird så ska det till en massa massa hoj för att jag ska bli imponerad.
Alla "standardhojar" saknar ju pulver, det händer inget.

och hoppas jag inte saknar draget allt för mycket|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot De flesta nav... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller
Allt om MC åkte till Malaga... |