Du är ju inne på facit roke - det handlar om repetitiv inlärning, på rätt sätt från början, det är där en kurs kommer in i bilden, sedan upprepa tills det är automatiserat...och just det där att reagera på rätt sätt, och gå emot instinkter - det är oerhört svårt.
Men det är oroväckande att man pratar om teori, att ha en strategi och det skall leda till att man åker fortare, på allmän väg dessutom om jag fått fram andemeningen i allt brus.

En sak vore om önskemålet vore att bli en bättre, säkrare förare (om en produkt av detta gör att det går fortare, eller lika fort med mer marginaler, då är det ju bara positivt).
Det kanske är sådana funderingar man har om man åker bana - jag själv tar i betydligt mer i skogen och på crossbanan, där har jag absolut en vision om att bli snabbare, men det är med helt andra spelregler än att veva ut Millen på närmaste 70-väg och vrida rullen i bött'.
På Millen ger det sig självt, den kör jag bara utan att tänka på hur (så gör jag på Husan med, med några få grunder, stå upp, knip med knäna, lyft blicken, åk fortare

), jag kommer absolut att åka någon form av sporthojskurs asap nästa säsong, just för att få lite tips och göra rätt från början - men inte tänker jag åka och pressa gränser på gatan för det.
/J