Stranden 3/7?

Men eftersom du frågade om jag ville följa med och bada, så måste jag ju fråga tillbaks. Av artighet. Vi ska till Bornholm imorgon, och ni är hjärtligt välkomna att följa med. Hur trevligt vi kommer ha att beror på er.

Jag hoppas Kattis med kompis hittar några trevliga att bada med. :)

Klart vi kommer göra det!! :)

Men eftersom du frågade om jag ville följa med och bada, så måste jag ju fråga tillbaks. Av artighet. Vi ska till Bornholm imorgon, och ni är hjärtligt välkomna att följa med. Hur trevligt vi kommer ha att beror på er.

Tack som frågar..men blir lite långt.:)
Ingen semester än.

Last edited:
Verkar som det blir ut mot Värmdö..

Mina hemtrakter det. Åk inte till Havsslinge Grisbad bara. då är det bättre utåt Ingarö till. Vi tänkte dra och lägga oss någonstans och lufta bogen lite bara i morrn, jag och polaren men bada är inget gentlemän gör.:gnissla

Last edited:
Mina trakter hemtrakter det. Åk inte till Havsslinge Grisbad bara. då är det bättre utåt Ingarö till. Vi tänkte dra och lägga oss någonstans och lufta bogen lite bara i morrn, jag och polaren men bada är inget gentlemän gör.:gnissla

Det verkar som om det blir ut mot Ingarö som gäller.
Kan det heta Brunna kanske?

Om det är ngn som vill ha bad- & solsällskap eller bara umgås & snacka skit kan ni höra av er på 0738-408148.
Vi kommer hålla oss på norra sidan som det verkar nu..

/Kattis

Det verkar som det är lite audition för testosteronstinna grobianhannar du fiskar efter. Att lägga ut sitt telefonnummer på sporthoj är inte att rekommendera, om du inte speciellt vill ha 300 sms som det står "ligga?" i.

Det verkar som det är lite audition för testosteronstinna grobianhannar du fiskar efter. Att lägga ut sitt telefonnummer på sporthoj är inte att rekommendera, om du inte speciellt vill ha 300 sms som det står "ligga?" i.

Hahah ska jag va ärlig tror jag de bara kommer va 4 med hälsning från mattias :krama

Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna