tåberg
A backward poet writes inverse
Imorse när jag var på väg till tbanan gick jag förbi 2 killar utanför mitt hus. Såg att sadeln på den ene killens cykel var pinsamt lik min (som är ganska ovanlig.) Jag ville inte dra några förhastade slutsatser så jag gick ner och kikade i cykelrummet och mycket riktigt stod min cykel utan sadel. Sprang ut men han inte ifatt cyklisten som redan var borta, men jag pratade med hans vän som inte vågade säga sin kompis namn... fick dock ur honom att han bor i samma hus som mig. Nu på vägen hem ser jag att min sadel sitter på tjuvens cykel ute på gården. Planen så här långt är att ta klass3 kättingen och låset och smiska fast hans cykel redigt i staketet och skriva en lapp i stil med: Hej sadeltjuven, vill du cykla? Ring min på xxx-xxxxxxx så kanske jag låser upp.
Vad händer sen? hur tacklar jag honom bäst? jag har bara en ketting...
Det är bara en sadel kanske vissa tycker, men är man så dum att man snor från folk i samma hus så får man stå sitt kast om man får skit för det anser jag!
1. Ska jag prata med husvärden och se till att han inte längre får någon tillgång till gemensamma utrymmen.
2. Ska jag bara skita i allt?
3. ..... fyll på!
Vad händer sen? hur tacklar jag honom bäst? jag har bara en ketting...
Det är bara en sadel kanske vissa tycker, men är man så dum att man snor från folk i samma hus så får man stå sitt kast om man får skit för det anser jag!
1. Ska jag prata med husvärden och se till att han inte längre får någon tillgång till gemensamma utrymmen.
2. Ska jag bara skita i allt?
3. ..... fyll på!