Straff för skjutsning ?!

GranaT skrev:
ojojoj, ni 08: or kan ju inte svenska :p det jag menade var: vad får man för straff om man SKJUTSAR någon där bak innan man fyllt 18??

08a!!!

CayLe bor ju för f*n på landet... förväxla INTE Nynäshamn med Stockholm... Det är som om Karlskoga å Malmö skulle va samma stad.. :fakta :D :rolleyes:

Last edited:
EBS skrev:
08a!!!

CayLe bor ju för f*n på landet... för växla INTE Nynäshamn med Stockholm... Det är som om Karlskoga å Malmö skulle va samma stad.. :fakta :D :rolleyes:

Det stavas "förväxla" din storstadsbo ;) här vet folk iaf vad som är mitt och ditt :fakta

EBS skrev:
08a!!!

CayLe bor ju för f*n på landet... förväxla INTE Nynäshamn med Stockholm... Det är som om Karlskoga å Malmö skulle va samma stad.. :fakta :D :rolleyes:

haha, 08:a eller inte.. ni pratar ju knappt så man inte förstår ändå ;) :hej

okej....

Vad jag vet så är "Skjutsning" med hjälm när man e 16 planerad "Skjutsning och därför mer olagligt en skjutsning utan hjälm.... lite mysko... men det e vad som står i den där stora blåa boken som fabror blå har i handsk facket...... :rolleyes:

men jag tror nog att det bara är böter som gäller vid dom olika fallen.... bara skillnad på mängden... och skulle kortet ryka så e det nog vid en planerad "Skjutsning"

*/ ?>
Nyheter
KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Back