mencken
Laddtrycksberoende!
- Gick med
- 16 Aug 2004
- Ort
- Brok Prestorp
- Hoj
- Yamaha R1 Turbo -01 / KTM 690 SMC -09/ Fantic 303 Trial -87
Jag har en R1 -01 som är helt död när man vrider på tändningen.
Körde den förra veckan och den tvättades och ställdes in.
Batteriet håller 12.4V och alla säkringar i den lilla dosan under sadeln och dom 2 stora 30A som sitter i anslutning till batteriet är hela.
Det enda jag har gjort sen den kördes är att jag monterade en kontakt för att styra kylfläkten manuellt genom att paralellkoppla termokontakten som sitter uppe i kylarens högra hörn, utöver det så har den bara stått en vecka. Panelen är svart, inga lampor/bränslepump/tuta fungerar.
Har hojen någon mer huvudsäkring nånstans eller kan det ha blivit kortis i tändningslåset när jag tvättade den?!
Om det spelar någon roll så är det en turbo som enligt uppgift är byggd av MCXpress...
Ös på med tips, såhär får det inte vara!
Körde den förra veckan och den tvättades och ställdes in.
Batteriet håller 12.4V och alla säkringar i den lilla dosan under sadeln och dom 2 stora 30A som sitter i anslutning till batteriet är hela.
Det enda jag har gjort sen den kördes är att jag monterade en kontakt för att styra kylfläkten manuellt genom att paralellkoppla termokontakten som sitter uppe i kylarens högra hörn, utöver det så har den bara stått en vecka. Panelen är svart, inga lampor/bränslepump/tuta fungerar.
Har hojen någon mer huvudsäkring nånstans eller kan det ha blivit kortis i tändningslåset när jag tvättade den?!
Om det spelar någon roll så är det en turbo som enligt uppgift är byggd av MCXpress...
Ös på med tips, såhär får det inte vara!
