Strängnäs-åkar-tråden

ang åkning

Har alla svimmat i värmen ingen som tänker åka under söndagen?
Känner att snickrandet behöver paus, åker gärna om någon är på!

Jaaasååå... det är här alla strängnäsåkare håller till. :bow

Passar på att säga hej till alla här med då vi med all säkerhet stöter på varandra på vägarna här i trakten. (Jag vet, det finns ett speciellt forum för sånt.. men vem läser där..)

Jag är ny med hoj för i år så var snälla mot mig! :D

Passar på att säga hej till alla här med då vi med all säkerhet stöter på varandra på vägarna här i trakten. (Jag vet, det finns ett speciellt forum för sånt.. men vem läser där..)

Välkommen till tråden och jag hoppas att vi syns på vägarna.:yoparty

Välkommen Hoppas vi syns på vägen eller att du följer med på nått åk nån g.

Hej på er alla blir det nått onsdags åka börjar känna av nån form av abstinens:yoparty

Last edited:

:hej :hej :hej :hej :hej

Nån som är sugen på att åka nått i kväll?

Jag laddar för Gelleråsen på fredag :D , blev dessutom tvungen att jobba ett par dagar :huvet . Åker gärna i helgen.

Någon som är sugen att dra på rallycross sm imorgon kväll ( Härad motorstadium ). Första start kl 17:00. Tänkte dra hojjen dit så man slipper köerna. Någon som är sugen så kan vi ju träffas vid ugglans.

Jag laddar för Gelleråsen på fredag :D , blev dessutom tvungen att jobba ett par dagar :huvet . Åker gärna i helgen.

Vad händer på gelleråsen på fredag?
Om det är banåkning vet du om det finns platser kvar? Och vem är det som håller i det?

Last edited:

bankörning fan va kul! :tummenupp lycka till då och kör hårt!

Någon som är sugen att dra på rallycross sm imorgon kväll ( Härad motorstadium ). Första start kl 17:00. Tänkte dra hojjen dit så man slipper köerna. Någon som är sugen så kan vi ju träffas vid ugglans.

Om det är banåkning vet du om det finns platser kvar? Och vem är det som håller i det?

Ska dit men blir bil dit då jag ska ha med mig lite folk. så man får köa :(

Last edited:
Vart en tur me brorsan igår, va till Eskiltuna o kollade lite....

Sen vart de bara mörkt på vägen hem o fullt med små flygfän så visiret vart helt igenmosat....

Det är SMC som håller i det. Om du tar på dig läppstift och mascara ska det nog gå bra att ta en plats. :D

Hela dagen är reserverad för females. Självklart ska jag passa på att åka ordentligt. Hyndan ska få känna att den lever.:yoparty

Fick lite energi i går kväll strax innan nio på kvällen o stack till Donken i Sthlm med äldsta grabben.
Fan,vad folk det var som stog o hängde.
Mycket hojar och som mest var det tre mc poliser som stog gömda i bland dom parkerde hojarna.
I bland kom det förbi en del som skulle gasa lite extra utanför som snabbt blev plockade:D :D

(skönt att det inte var jag)

Imorrn så gäller det! Besiktning med rensad bak, miniblinkers och slipon. Har byggt dit en liten reflex också men skippade regbelysning. Så nu får ni hålla tummarna för mig imorrn så jag kan fortsätta att åka :D

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT