Strängnäs-åkar-tråden

Någon som är sugen att dra en tur idag? själv ska jag nog åka hela dagen mer eller mindre men det vore trevligt med lite sällskap. Ska iväg och hämta hojen nu.

Jodå det vart lite åkning. Och sen vart det ut på nätet och leta efter lite däck då jag upptäckte att bakdäcket börjar närma sig sitt slut.

Fullt upp med att bygga hus, men annars är det bra.....
Var och grattade QCLUDDE idag. Han blir 25 år i år igen stackarn!
Passa på att gratta honom:)
Hoppas att det blir bra väder på lördag så man kan dra till Tuvängen och få med sig QCLUDDE för en gångs skull........:yoparty

E de någon som har några funderingar på att åka något imorrn?
De e Barakaby imorrn, men sj-klart om de e bra väder....

E de någon som har några funderingar på att åka något imorrn?
De e Barakaby imorrn, men sj-klart om de e bra väder....

Alltid på om att åka, fick blodad tand på Gelleråsen. Synd nog har det regnat sista dagarna.

Alltid på om att åka, fick blodad tand på Gelleråsen. Synd nog har det regnat sista dagarna.

Weee, fler brudar till Barkarby! Det är galet kul att stå och starta er när det är massa tjejer som piskar skiten ur grabbarna :tummenupp

Jag passerar Strängnäs nångång efter 15.00, men jag åker bil så jag kanske inte är så kul att åka med till Barkarby ;) Plus att jag åker dit tidigt för att bygga upp banorna. Men hoppas vi ses!

Fåt oxo tacka för en rolig rutt ida...
Vädret var helt okej, men de vart lite kallt

Lägger in en bild från kvällen oxo...

Bifogat

• IMG_0172.1.jpg
    IMG_0172.1.jpg
    188.1 KB · Visningar: 63
Det får bli Barkarby nästa gång. Tackar för en bra runda med fina vägar. Det tog mig många timmar att tina upp efteråt, hade för lite kläder under skinnstället en isglass var varmare än mig när jag kom hem.

Någon som ska ut och gasa lite imorgon? Det ska tydligen inte regna imorgon enligt smhi. Ska iväg på förmiddagen och byta bakdäck sen blir det åka av för min del. Roligt om man kunde få med sig lite folk.

Är på, men skall hämta ett nytt framdäck kl 11.00. Sen kan jag åka med er. Hojta till bara!!!!

Tänkte försöka fixa däck bytet på förmiddagen så det lär nog bli tidigast kl 12 som man får ut och gasa lite. Vilken tid passar er bäst.

Har tydligen tvättstugan från 10 :huvet, men ska nog hinna klart med de tills ni har bytt er däck....:tummenupp.

PM:ar mitt nummer till dej

Bombar till Fjollträsk, så ni får klara er utan mig i morrn!
Spikades nu!

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...