Stortorget 13.00 idag söndag?

Kay

#15 - O'Kay racing!
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Firestorm
Nån som är på? Kallt ute, men vi kan ju mötas där sen rulla ut till MC-huset?

Jag och Tsunami var där mellan nån minut över ett och kvart över, men vi hittade er inte. Sen drog vi vidare till MCHuset och dom andra gasarna..

Ja du, vi var där vid 14-15tiden. Det kom en blå-nånting och en röd Guldvinge men de körde iväg. :brinnerup Anledningen till förseningen var att min fina dödarknapp inte ville komma loss och jag kunde inte starta hojjen när jag fick ett litet motorstopp utanför hamnen i malmö. Det tog nån timme innan vi förstod att det var knappen, jag var tom beredd att riva hojjen på plats! :huvet

Nexor skrev:
Ja du, vi var där vid 14-15tiden. Det kom en blå-nånting och en röd Guldvinge men de körde iväg. :brinnerup Anledningen till förseningen var att min fina dödarknapp inte ville komma loss och jag kunde inte starta hojjen när jag fick ett litet motorstopp utanför hamnen i malmö. Det tog nån timme innan vi förstod att det var knappen, jag var tom beredd att riva hojjen på plats! :huvet

Hör bara en massa undanflykter!
Ryktet går att du låg i sängen och sög på tummen och tyckte
det var kallt ute :7peta

Tsunami skrev:

Nejdå, det var nog oss han såg. Min är ju blå-något och du kan gissa vems hoj som såg ut som en guld-vinge :)

Tsunami skrev:

TRAMS! Vi har tom bildbevis! Dessutom hitta vi till Mchuset tack vare en snäll tjej på pressbyrån vid stortorget. Kallt var det defenitivt inte, kanske lite nu när det blev mörkt (kom hem precis).

pjohan skrev:
Nejdå, det var nog oss han såg. Min är ju blå-något och du kan gissa vems hoj som såg ut som en guld-vinge :)

Var det du som kom förbi och vinka men stanna inte? En blå nånting utan motorkåpor och lät som ett helvete...

Nexor skrev:
Var det du som kom förbi och vinka men stanna inte? En blå nånting utan motorkåpor och lät som ett helvete...

Som sagt så stod vi där utalad tid och väntade (kl 13)
Så det var inte oss du såg.

Tur för Pjohan, som har bantat hojen och lämnat batteriet hemma :D

Tsunami skrev:
Som sagt så stod vi där utalad tid och väntade (kl 13)
Så det var inte oss du såg.

Tur för Phjoan, som har bantat hojen och lämnat batteriet hemma :D

Sry, men min dödarknapp pajjade på allvar. Nästa gång så får vi ta nummer så vi kan ringa. Tack för att ni väntade iaf. Kul med gratis fika på Mchuset förresten. Man måste ta minst 4st kanelisar, gratis är alltid gott :tomten

Tsunami skrev:
Tur för Pjohan, som har bantat hojen och lämnat batteriet hemma :D

Självklart. Batteri och starmotor väger en massa och är touring, en riktig rääser klarar sig utan sånt trams.

Dessutom fick jag upp värmen ganska bra när jag sprang igång min stolta springare på stortorgets parkering. Jag är övertygad om att det måste sett jättehäftigt ut... :rolleyes:

Nexor skrev:

Haha, de va jag! Ni var väl ett gäng med offrodare va? hmm låter som ett helvete håller jag inte med om, skönsång kallas det! :D

Var oxå ute idag i malmö underbart och cruisa runt lite och se alla vända sej om efter en när man gasa lite. :rofl

Sen har vi ju ärthjärnorna i sina "hottade" bilar som försöker haka på när man gasa lite mer rejält. :D :dummer

Hälsa på ett par st i stan oxå underbart att se alla hojåkare som var ute, första man heja på var på e22 på väg mot sege och resten på olika platser i stan ooooo jag ryser i hela kroppen bara att tänka på det underbara ljud som börja fortplanta sej i Malmö. MUAAAAAHAHAHAHAA :banana :yoparty

Ja, det var nån jeppe på yttre ringvägen mot lund som ville racea i sin 206a.
För dumt och för kallt.

Gringo_83 skrev:
Haha, de va jag! Ni var väl ett gäng med offrodare va? hmm låter som ett helvete håller jag inte med om, skönsång kallas det! :D

NATURLIGTVIS VAR DET SKÖNSÅNG! Men vad har du gjort med dämparna? Det låter EXTREMT mkt när du drar på! KUTHW!

Last edited:
Nexor skrev:
NATURLIGTVIS VAR DET SKÖNSÅNG! Men vad har du gjort med dämparna? Det låter EXTREMT mkt när du drar på! GUTHW!

Hehe, man tackar! :banana Är ett Viper slip-on och borrad luftburk(och andra munstycken så klart) Modellen är en Yamaha SZR660, encylindrig 5 ventilare!

Hallå!

Asså jag var där 12.00 för o träffa Migge, sen körde vi o tankade, och vipps var vi på MC-huset, jag glömde stortorget 13.00. inte första gången... men förhoppningsvis sissta. Flåt. :(

Roligt som fan o köra idag! Blev iaf 12 mil.

Kay skrev:
Hallå!

Asså jag var där 12.00 för o träffa Migge, sen körde vi o tankade, och vipps var vi på MC-huset, jag glömde stortorget 13.00. inte första gången... men förhoppningsvis sissta. Flåt. :(

Roligt som fan o köra idag! Blev iaf 12 mil.
Fan Kay... Fick du verkligen ihop 12 mil runt Stortorget, Gustav och Triangeln? Strongt! :Bugar :lol

Många varv blir det.... :3freak

Maverick_ou812 skrev:
Fan Kay... Fick du verkligen ihop 12 mil runt Stortorget, Gustav och Triangeln? Strongt! :Bugar :lol

Många varv blir det.... :3freak

Körde ett par varv runt malmö faktiskt :D

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien