Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nexor skrev:Ja du, vi var där vid 14-15tiden. Det kom en blå-nånting och en röd Guldvinge men de körde iväg.Anledningen till förseningen var att min fina dödarknapp inte ville komma loss och jag kunde inte starta hojjen när jag fick ett litet motorstopp utanför hamnen i malmö. Det tog nån timme innan vi förstod att det var knappen, jag var tom beredd att riva hojjen på plats!
![]()
Tsunami skrev:Hör bara en massa undanflykter!
Ryktet går att du låg i sängen och sög på tummen och tyckte
det var kallt ute![]()
Tsunami skrev:Hör bara en massa undanflykter!
Ryktet går att du låg i sängen och sög på tummen och tyckte
det var kallt ute![]()
pjohan skrev:Nejdå, det var nog oss han såg. Min är ju blå-något och du kan gissa vems hoj som såg ut som en guld-vinge![]()
Nexor skrev:Var det du som kom förbi och vinka men stanna inte? En blå nånting utan motorkåpor och lät som ett helvete...
Tsunami skrev:Som sagt så stod vi där utalad tid och väntade (kl 13)
Så det var inte oss du såg.
Tur för Phjoan, som har bantat hojen och lämnat batteriet hemma![]()
Tsunami skrev:Tur för Pjohan, som har bantat hojen och lämnat batteriet hemma![]()
Nexor skrev:Var det du som kom förbi och vinka men stanna inte? En blå nånting utan motorkåpor och lät som ett helvete...
Gringo_83 skrev:Haha, de va jag! Ni var väl ett gäng med offrodare va? hmm låter som ett helvete håller jag inte med om, skönsång kallas det!![]()
Nexor skrev:NATURLIGTVIS VAR DET SKÖNSÅNG! Men vad har du gjort med dämparna? Det låter EXTREMT mkt när du drar på! GUTHW!
Fan Kay... Fick du verkligen ihop 12 mil runt Stortorget, Gustav och Triangeln? Strongt!Kay skrev:Hallå!
Asså jag var där 12.00 för o träffa Migge, sen körde vi o tankade, och vipps var vi på MC-huset, jag glömde stortorget 13.00. inte första gången... men förhoppningsvis sissta. Flåt.![]()
Roligt som fan o köra idag! Blev iaf 12 mil.
Maverick_ou812 skrev:Fan Kay... Fick du verkligen ihop 12 mil runt Stortorget, Gustav och Triangeln? Strongt!![]()
![]()
Många varv blir det....![]()
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup