memories
Medlem
Gubbar kör custom , killar kör sporthoj. Borde inte vara svårt val![]()
Hahaaaa...Noop inte alla

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Gubbar kör custom , killar kör sporthoj. Borde inte vara svårt val![]()
vojne vojne...
Det är lustigt att följa hur känslomässigt engagerade folk envisas bli kring "just sitt", oavsätt om det är en pryl, sport, intresse osv osv... Gillar man ett fotbollslag så hatar man alla andra, har man en Playstation hatar man Xbox, har man en Andoiod-lur/platta hatar man Apples motsvarigheter, har man en sporthoj hatar man custom, osv osv i all oändlighet (givetvis ska hatet gå i båda led). Små bekymmer för små individer, men ni växer från det.
For the love of God :|
//You better check yo self before you wreck yo self
Ja usch vilket problem.
Eller så kan man ju låta henne köpa det hon vill ha?
Massa text
lamkött!!!Haha, hon e 30...![]()
Du kan ju nämna för henne att även om glidare har låg markhöjd kan det vara långt mellan sadel och fotplattor/styre (152 är inte så "välväxt"Jag tänkte att en Ducce monster eller allra helst en Street triple skulle passa henne då hon är bara 152 typ. Och där har man väl massor av körglädje och allt vad det innebär! Få se om det blir av min Rsv 1000 nästa vecka så kanske man kan byta in Kawan mot en sådan i nån butik.
Jag tänkte att en Ducce monster eller allra helst en Street triple skulle passa henne då hon är bara 152 typ. Och där har man väl massor av körglädje och allt vad det innebär! Få se om det blir av min Rsv 1000 nästa vecka så kanske man kan byta in Kawan mot en sådan i nån butik.
dessa e ju lite coola med.
sportster forty eight
![]()
![]() |
BMW presenterar Vision CE
I samband med IAA Mobility ... |
Honda lanserar elmotorcykeln WN7
Honda har presenterat eldri... |
|
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|