Nu har ju inte jag läst hela tråden, men har du provat att borra?
Det förvånar mig att detta inlägg inte dök upp tidigare

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nu har ju inte jag läst hela tråden, men har du provat att borra?
Och sedan är det bara att man slänger igång en balja Gevalia och inväntar nationella insatsstyrkan.Liten laddning Semtex samt en bit fartygsplåt som du stämpar fast mot väggen. Kan bli ett snyggt och konstnärligt hål.
Nu är det sisådär 15 år sedan jag jobbade med sådant, så det kan finnas modernare tekniker.
Det fanns även på min tid.Ett halvt hekto C4 med mothåll![]()
Jag skulle nog hellre satsa på trådlösa överföringar mycket enklare
Tex från http://www.clasohlson.se/Siteseeker...:37382E37332E3131322E3731:5245585340124887904
Trådlös sändare och mottagare som överför färgbild och stereoljud. Kan anslutas till video, dvd, parabolmottagare, videokamera etc. för att trådlöst överföra bild och ljud till din TV, video eller monitor. Även fjärrkontrollens signaler överförs trådlöst. Signalerna går genom väggar och tak. Ansluts via SCART. Max räckvidd 25 m. Lev. med sändare, mottagare, batterieliminatorer och SCART-kablar. Drivs med 230 V. Omkopplingsbar för 4 olika kanaler
Trådlös ljudöverföring. Sändare och mottagare som överför stereoljud. Kan anslutas till dator, MP3-spelare etc. för att trådlöst överföra ljud till din stereo. Räckvidd ca. 30 m. Lev. med sändare, mottagare, batterieliminatorer, kabel 3,5 till 3,5 mm stereopropp samt kabel 3,5 mm stereopropp till 2xRCA hankontakt. Drivs med 230 V
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |