Storrovan sweedie.... :)

Grymt irriterande att Pjoscar körde så bra. Hoppas att jag också har blivit snabbare under vintervilan.

Chrille skrev:
Grymt irriterande att Pjoscar körde så bra. Hoppas att jag också har blivit snabbare under vintervilan.
Kung Oscar har, till skillnad från dej, kört hoj i år. Det är nog det som gjort nytta, inte vintervilan :D

Chrille skrev:
Dä ä självklart du ha bleve dä, Börje. EMR vintertränar mä donkgrogg och bonnaslagsmål. Sätt på kärringa när du vell motionera.

Meget snyggt kört Swedie :tummenupp
Men du får se till att minska kraschkontot lite va :va ;)
Med de tiderna du börjat med så har du väl backat upp dina webestider iaf :tummenupp

Chrille skrev:
Hur skulle det gå till, man kan inte vila sig i form, inse att Pjoskar har distanserat dig med flera sekunder :7peta

Swedie can be all he wants to be! Vurpa eller inte, ganska uppenbart är han hojgud. Det är inte svårare än så. Jag är ett självklart fan, precis som alla andra borde vara.

Jag har fattat att Sweedie är inte helt grön på att köra hoj. Men hur mycket tid på bana har du avverkat ungefär? Massor av träning eller rå talang :tummenupp

En bild på Team Stress & Panik, som numera är det mycket överrensstämmande namnet på Swedies team.

Bifogat

• DSCN7446 (Medium).JPG
    DSCN7446 (Medium).JPG
    75.9 KB · Visningar: 371
Det var första gången jag kollade på RR live och det var ruskigt skoj! Som vanligt när det handlar om mc så gick jag runt och tittade på alla motorcyklar jag kunde hitta, dreglade för fullt! Loppen var skitkul att se och jag är kanonnöjd med helgen! Synd att Swedie vurpade men han körde ju riktigt riktigt bra under loppet!

Sedis

Ska bli spännande att följa, borde åkt ner till anderstorp i helgen, fan!
Grymt duktigt kört, måste se nåt/några lopp i fortsättningen!
Lycka till alla som kör!
/rewind

GJ Swedie. Hoppas du får ihop hojen bra nu. :)
Och man får väl hoppas att vurpan gav dig nån slags positiv erfaranhet.
Rock on :yoparty

Bikerbitch skrev:
Vilken fartfylld helg det blev. Swedie körde jedrans fort men synd att det inte fungerade i slutet.

Gulsnabbtrajja har nya namn på banan, speciellt i karusellen och i kurvan efter depårakan :D

Det enda som susar i mina öron nu innan läggdags är ljudet ifrån dagens starter..
dig blev man extra glad av att få träffa:)
Du har mognat mycket sen du var 17år gammal:)

McB skrev:
En bild på Team Stress & Panik, som numera är det mycket överrensstämmande namnet på Swedies team.
mmmmm märk hur rena dom är om fingrarna mekarna stress o panik :D

Swedie: du körde grymt killen det vet du....Och ger du fan i att krascha mer så vet jag att du kommer bli topp 3 i år i R1000:)
Hoppas du får ihop hojen fort

McB skrev:
Jag mekar tills det blöder! :näsblod
snisnack....här följer snusk, läs ej om du inte är i psykisk toppform.

McB: jag vet nog att du vart vid Pizzeria Anderstorp o raggat fjortisar. Jag vet att du fingerpullat en fjortis som råkade ha röda veckan:)

by the way, familje pizzan va nog den stööörsta jag sett :skrämd

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...