Stormtrooper motorcycle suit

Fortfarande übercool, vill ha!!:yoparty
Tråkigt att hjälmarna inte är godkända bara. Kan ju fan inte åka runt med den där och en pissig agv till.

Last edited:
hahah ... NA NA NA NA NA NA NA NA NA BATMAN !!

Stormtrooper i all är men BATMAN .... fast dom skulle ha den gamla 60tals kostymen åxå :rofl

hahah ... NA NA NA NA NA NA NA NA NA BATMAN !!

Stormtrooper i all är men BATMAN .... fast dom skulle ha den gamla 60tals kostymen åxå :rofl

Klart det! Fast jag hade Robins från samma tid och fick frågan om jag ville leda karnevalståget på pridefestivalen.. Nope på den!:rofl

Haha fasen va najs nu tjatar sambon på att man ska ha en sådan trots att man har ett nytt ställ

Hade älskat att ha storm trooper dräkten till min vita CBF1000FAA, men som tidigare nämnts så ingår ju inte hjälmen vilket dödar hela grejen tycker jag :(

mincbf1000.jpg

Är det säkert att handla från FC-Moto.de?:D:fyllisar:hihi:3freak

Hade älskat att ha storm trooper dräkten till min vita CBF1000FAA, men som tidigare nämnts så ingår ju inte hjälmen vilket dödar hela grejen tycker jag :(

mincbf1000.jpg

Plasti-Dip is your friend. Fixa en egen Stormtrooperhjälm av din gamla vita Arai! Den behöver ju inte vara exakt, bara se bra ut på lite håll. :tummenupp

Det blir typ 12.000SEK för fullständiga dräkten och hjälmen jag länkade till. För att ha ett unikt mc-ställ att åka runt och vara attention whore med :)

Skall bara vinna på lotto först.

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back