Stormtrooper motorcycle suit

ja kanske men helst ska det vara äkta varan :D

PeterR1> Har sett den. Men din länk tog en inte vidare till en faktiskt hjälm man kan köpa ;) Söker man vidare på studion som producerat den hjälmen i din länk så kommer man till någon sajt som verkar sälja basket-grejer? :blah

PeterR1> Har sett den. Men din länk tog en inte vidare till en faktiskt hjälm man kan köpa ;) Söker man vidare på studion som producerat den hjälmen i din länk så kommer man till någon sajt som verkar sälja basket-grejer? :blah

Okej... 1-1. :krama

Haha fasen va najs nu tjatar sambon på att man ska ha en sådan trots att man har ett nytt ställ

Hon kanske vill att den ska hänga i sovrumsgarderoben?..:brynad
Fläta lite romatiskt ihop håret ovanför öronen på henne, gå och dra på dig trooperdräkten, knuffa varligt omkull henne på bingen och föreslå ett rollspel.. Nu du Leia, nu blir det imperial march för din del:tummenupp

På tal om Simpson-hjälmar. Denna är så sjukt evil looking :P Typ Killzone-fienderna. Om man på något sätt kunde fått till lysande röda ögon bakom den hjälmen :cdevil

http://simpsonraceproducts.com/products/?main_page=product_info&cPath=1&products_id=10424&sort=
423_Black.jpg

Killzone-3-Box-Art.jpg

Last edited:
På tal om Simpson-hjälmar. Denna är så sjukt evil looking :P Typ Killzone-fienderna. Om man på något sätt kunde fått till lysande röda ögon bakom den hjälmen :cdevil

Du som är händig kan väl plocka isär två diodbaklysen till cyklar och montera in i överkant på öppningen i hjälmen.

Dooo iiit...!!! :rock

Det lär ju i alla fall överraska ambulanspersonalen när de kommer fram till olyckan och man har en sådan där på sig.

För övrigt skulle jag ha på mig den där när jag kör bil också bara för att se folks reaktioner vid rödljusen.

Du som är händig kan väl plocka isär två diodbaklysen till cyklar och montera in i överkant på öppningen i hjälmen.

Dooo iiit...!!! :rock

Haha ja :)
På något sätt måste man nog iaf rikta röd diodljus mot ansiktet, inte utåt. Annars kommer det nog bara se ut som små fjuttiga lysande prickar såvida man inte har någon slags reflektor. Men man måste ju trots allt kunna se dessutom... eller?

Räcker med att köpa ett helvitt Dainese Laguna Seca ställ. Får höra folk skrika högt och lågt om att Darth Vader rules osv osv när man hänger på fikat i stan :glömdet:D

Hehe :)
Jo jag håller med. Kanske om någon nöjer sig med jackan + vit hjälm?

Back