Stormarna för inte enbart elände med sig.

Fattar inte varför alla är så elaka mot skåningarna. De har trots allt bidragit med...eh...men de är iaf roli....hmmm...men de verkar rätt smart....äh fan, skänk skåne till Danmark.

2718951 Gärna för mig! Så vad är problemet? :confused:
problemet är att linjen går för långt ner, flytta upp det en cenimeter annars måste jag ju räknas till er norrläningar aven i fortsättningen..:gnissla

2719000 Fattar inte varför alla är så elaka mot skåningarna. De har trots allt bidragit med...eh...men de är iaf roli....hmmm...men de verkar rätt smart....äh fan, skänk skåne till Danmark.
hur många komiker kommer från skåne? hur många kommer från er sida av hallandsåsen?
Hur många utländska fotbollsproffs kommer från skåne?

Skåne har tillfört mycket, speciellt om man räknar till förhållandet till arean och antalet invånare..men visst, som både vi och ni påpekat innan, Vi har INGET emot att bli danskar..{förutom att de snackar förjävligt..:gnissla}

Last edited:
hur många komiker kommer från skåne?
Alla. Jag tycker alla skåningar är komiska. :D

Hur många utländska fotbollsproffs kommer från skåne?

Faktum är att inget kunde intressera mig mindre. Men håll tillgodo, ni som gillar vuxna män som springer efter en rund boll.

Vi har INGET emot att bli danskar..{förutom att de snackar förjävligt..:gnissla}

Då har ni något gemensamt. Alltid en början. :D

2719014 Alla. Jag tycker alla skåningar är komiska. :D

Faktum är att inget kunde intressera mig mindre. Men håll tillgodo, ni som gillar vuxna män som springer efter en rund boll.

Då har ni något gemensamt. Alltid en början. :D
japp, en bra början, här är ett förslag på 2008 års karta?

Bifogat

• 2008Karta-HaH.JPG
    2008Karta-HaH.JPG
    108.5 KB · Visningar: 93
Ok, så här ligger det till, och jag ska försöka förklara så bra jag kan, så att alla ovanför Brösarps backar förstår.

1. Ingen i Skåne skäms för att vara skåning.
2. Alla i Skåne vill hellre tillhöra Danmark än Norrland.
3. Fakta: Det är bättre att man blir bortskänkt till Danmark än att man blir bortskänkt till Finland eller Ryssland (som gäller i Norrlands fall.)
4. Ingen i Skåne bryr sig om vad som kommer ifrån Norrland, Gay-pride-festivalen får ni gärna ha för er själv.

Och när alla norrlänningar hojtar "Skänk Skåne till Danmark" och alla skåningar står och håller med, så undrar man vad norrlänningarna tänker på.

Mina två ören.

ps
:D
ds

Woho! En sak som jag kan hålla med om. Fotboll suger och borde förbjudas.

Last edited:
2719036 Ok, så här ligger det till, och jag ska försöka förklara så bra jag kan, så att alla ovanför Brösarps backar förstår.

1. Ingen i Skåne skäms för att vara skåning.
2. Alla i Skåne vill hellre tillhöra Danmark än Norrland.
3. Fakta: Det är bättre att man blir bortskänkt till Danmark än att man blir bortskänkt till Finland eller Ryssland (som gäller i Norrlands fall.)
4. Ingen i Skåne bryr sig om vad som kommer ifrån Norrland, Gay-pride-festivalen får ni gärna ha för er själv.

Och när alla norrlänningar hojtar "Skänk Skåne till Danmark" och alla skåningar står och håller med, så undrar man vad norrlänningarna tänker på.

Mina två ören.

ps
:D
ds

Woho! En sak som jag kan hålla med om. Fotboll suger och borde förbjudas.
njae, punkt ett kan diskutreras, fyfan va man skämms varje jävla gång nån skåning är intervjuad på teve..

hur i helvete lyckas de alltid hitta de dummaste personerna, som snackar så man inte förstår ett piss av va de säger..:gnissla

njae, punkt ett kan diskutreras, fyfan va man skämms varje jävla gång nån skåning är intervjuad på teve..

hur i helvete lyckas de alltid hitta de dummaste personerna, som snackar så man inte förstår ett piss av va de säger..:gnissla

Ok, det kan jag faktiskt hålla med om. Skånskan = :yoparty MEN INTE I TV!

http://www.gravbortskane.se/?p=info

The Legend
2004 startade föreningen Gräv bort Skåne och fick snabbt ett rykte som den mystiska föreningen som bestämt sig för att för hand gräva bort ett helt landskap. Hemsidan som då var av det mindre laget blev snabbt omdiskuterad i webbens alla hörn och sidan hade tiotusentals besökare i månaden.

Lite medlemsstatisik:
698 medlemmar

:yoparty

http://www.gravbortskane.se/?p=info

The Legend
2004 startade föreningen Gräv bort Skåne och fick snabbt ett rykte som den mystiska föreningen som bestämt sig för att för hand gräva bort ett helt landskap. Hemsidan som då var av det mindre laget blev snabbt omdiskuterad i webbens alla hörn och sidan hade tiotusentals besökare i månaden.

Lite medlemsstatisik:
698 medlemmar

:yoparty

Skulle vara kul att veta hur många av dom 698 st medlemmarna som är skåningar.. :tummenupp

2719284 Varför går gränsen rätt genom Lund? Och varför är det bara sydskåne som borde tillhöra Danmark?
ähh, nu ska vi inte va så hårda..

du vet, uppe i norrland, det är inte så noga med avstånden, jag menar, har man 10 mil till sin granne, och man åker dit varje dag för att dricka kaffe och klappa renarna så är 10 mil igenting ju..

så ett streck 5 mil hit eller dit kan väll inte spela någon roll, det är ju bara hur långt det är bort till vedboden..

medan för oss är det halva landet och max sträckan man kan tänka sig åka..

och i detta faller är det skillnaden mellan paradiset och helvetet:rolleyes:

*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage