Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Vad fan!
Vi skåningar måste ena oss mot alla fjollträskbor/norrlänningar!![]()
Så här skulle det vara...![]()
problemet är att linjen går för långt ner, flytta upp det en cenimeter annars måste jag ju räknas till er norrläningar aven i fortsättningen..2718951Gärna för mig! Så vad är problemet?![]()

hur många komiker kommer från skåne? hur många kommer från er sida av hallandsåsen?2719000Fattar inte varför alla är så elaka mot skåningarna. De har trots allt bidragit med...eh...men de är iaf roli....hmmm...men de verkar rätt smart....äh fan, skänk skåne till Danmark.
}Alla. Jag tycker alla skåningar är komiska.hur många komiker kommer från skåne?
Hur många utländska fotbollsproffs kommer från skåne?
Vi har INGET emot att bli danskar..{förutom att de snackar förjävligt..}
japp, en bra början, här är ett förslag på 2008 års karta?2719014Alla. Jag tycker alla skåningar är komiska.![]()
Faktum är att inget kunde intressera mig mindre. Men håll tillgodo, ni som gillar vuxna män som springer efter en rund boll.
Då har ni något gemensamt. Alltid en början.![]()
Faktum är att inget kunde intressera mig mindre. Men håll tillgodo, ni som gillar vuxna män som springer efter en rund boll.
njae, punkt ett kan diskutreras, fyfan va man skämms varje jävla gång nån skåning är intervjuad på teve..2719036Ok, så här ligger det till, och jag ska försöka förklara så bra jag kan, så att alla ovanför Brösarps backar förstår.
1. Ingen i Skåne skäms för att vara skåning.
2. Alla i Skåne vill hellre tillhöra Danmark än Norrland.
3. Fakta: Det är bättre att man blir bortskänkt till Danmark än att man blir bortskänkt till Finland eller Ryssland (som gäller i Norrlands fall.)
4. Ingen i Skåne bryr sig om vad som kommer ifrån Norrland, Gay-pride-festivalen får ni gärna ha för er själv.
Och när alla norrlänningar hojtar "Skänk Skåne till Danmark" och alla skåningar står och håller med, så undrar man vad norrlänningarna tänker på.
Mina två ören.
ps
![]()
ds
Woho! En sak som jag kan hålla med om. Fotboll suger och borde förbjudas.

njae, punkt ett kan diskutreras, fyfan va man skämms varje jävla gång nån skåning är intervjuad på teve..
hur i helvete lyckas de alltid hitta de dummaste personerna, som snackar så man inte förstår ett piss av va de säger..![]()
MEN INTE I TV!
http://www.gravbortskane.se/?p=info
The Legend
2004 startade föreningen Gräv bort Skåne och fick snabbt ett rykte som den mystiska föreningen som bestämt sig för att för hand gräva bort ett helt landskap. Hemsidan som då var av det mindre laget blev snabbt omdiskuterad i webbens alla hörn och sidan hade tiotusentals besökare i månaden.
Lite medlemsstatisik:
698 medlemmar
![]()
Så här skulle det vara...![]()
ähh, nu ska vi inte va så hårda..2719284Varför går gränsen rätt genom Lund? Och varför är det bara sydskåne som borde tillhöra Danmark?
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller