Storlek på en X11

Harvest

Utbränd byrådirektör med väggkänning
Gick med
21 Aug 2006
Hoj
Fabrikare
Hej har efter en massa år utan båge bestämt mig för att åtgärda detta:tummenupp och köpa en X11 men frågan är om jag med mina 198cm och 110 kg får plats på denna hoj :rolleyes:.

Harvest skrev:
2394642 Hej har efter en massa år utan båge bestämt mig för att åtgärda detta:tummenupp och köpa en X11 men frågan är om jag med mina 198cm och 110 kg får plats på denna hoj :rolleyes:.

Jag sitter bra på min x11:a men är iofs 20cm kortare än du (ca samma vikt)
Fråga långa farbrorn han hade en 11:a tidigare

Verkar vara väldigt sparsamt med dessa hojar hos mc handlare men om det är någon vänlig själ som passerar Jönköping med en X11 får han/hon gärna hojta till så kanske man iallafall får provsitta.Grannens GSX 1400 funkar bra för mig och den har ju ungefär samma mått som X11an.

Det är ett helvete att vara lång och gilla motorcyklar. Jag är själv 194cm, 115kg. Önskar jag vore 170cm så alla sorts bågar kunde passa. :)

Japp det är verkligen begränsande att vara byggd som en riktig man:D man funderar på en muskelhoj när det egentligen är en riktig racehoj man vill ha:gråta.Dagens R hojar ser ju ut som minimoto när jag sätter mig på.

Storleken har ingen betydelse eller hur var det nu

Var sugen på en X11 en gång i tiden tills jag provsatt på den. Uttagen för knäna vid tanken är alldeles för små för mina 190cm. M.a.o satt jag oerhört obekvämt på hojen.

unikum skrev:
Önskar jag vore 170cm så alla sorts bågar kunde passa. :)

Vad snackar du om? Jag är en 174cm och det är precis så att jag får ner hela foten på "snällare" hojar. Vissa sporthojar får jag stå på tå för. Nä jag tror nog att c:a 180cm är den optimala längden.

*/ ?>
Nyheter
Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar

Donut Labs VD Marko Lehtimä...

Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar

Donut Labs VD Marko Lehtimä...