Stora problem med lågfartsbanan

Gratulerar! :tummenupp kör försiktigt nu! :krama

Grattis till kortet! Nu är det några regler att förhålla sig till bara, nu när du får fortsätta det livslånga lärandet på egen hand:
1. Ha jävligt kul
2. Bete dig vettigt i trafiken
3. Kom hem hel varje dag
4. Utgå från att INGEN ser dig!
5. Utgå från att OM någon mot förmodan ser dig så vill de dig illa.

En bra regel är också att inte tänka det som ”kurvor” utan som ”vändningar”.

Dvs inte försöka styra runt utan tänk lappkast fast med hojen liksom.

Med vänlig hälsning,

I tisdags hade jag uppkörning via körskolan. Gick bra att köra veckorna innan så jag visste att jag kan vad man ska, men sen kommer nervositeten under uppkörningen som man ska hantera också. Jag lyckades hålla ihop det och klarade av allt på manöverbanorna utan att behöva ta om något! Sedan ut i trafiken och även där gick det bra så nu är jag med körkort! Känns grymt :D

Det var betydligt enklare med körskolehojen och den underlättade verkligen uppkörningen. Nu har jag även klarat lågfarten ett antal gånger med min egen hoj men inte på ett lika betryggande sätt så jag tror att uppkörningens press hade blivit alltför stor med den.

Ses på vägarna 🏍️:hej
Härligt! Grattis och bra jobbat! 👍

I tisdags hade jag uppkörning via körskolan. Gick bra att köra veckorna innan så jag visste att jag kan vad man ska, men sen kommer nervositeten under uppkörningen som man ska hantera också. Jag lyckades hålla ihop det och klarade av allt på manöverbanorna utan att behöva ta om något! Sedan ut i trafiken och även där gick det bra så nu är jag med körkort! Känns grymt :D

Det var betydligt enklare med körskolehojen och den underlättade verkligen uppkörningen. Nu har jag även klarat lågfarten ett antal gånger med min egen hoj men inte på ett lika betryggande sätt så jag tror att uppkörningens press hade blivit alltför stor med den.

Ses på vägarna 🏍️:hej
Sen på bollen men grattis! Kul! 🤩

Nyheter
Eldrivna Honda WN7

Honda WN7 Honda har pres...

Stark Varg EX, en smygande ninja!

Nu har jag och Varg EX hunn...

BMW presenterar Vision CE

I samband med IAA Mobility ...

Honda lanserar elmotorcykeln WN7

Honda har presenterat eldri...

Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner