Stora Körtråden, läs igenom tipsen! "KHR"

5 April invigning klockan 12 på Mc donken.
Vi kommer :)

1,Mikael

men det finns ju ett torg! varför inte använda det?

För att vid MC-D så kan man käka en snabb burgare om man är lite sugen innan avfärd, man kan tanka på Statoil bredvid och det finns lite fler sittplatser än på torget (om man nu vill sitta ner)

Jag gillar också torget, men eftersom vi kört varje KHR-körning hittills från MC-D så tycker jag att vi borde fortstätta med det:tummenupp :)

Jag följer självklart med, om jag har råd att tanka hojen, och hinner fixa en försäkring osv. körkortet lär jag ju inte ha hunnit fixa, men jag tror inte att jag kör bättre för att jag har en annan plastlapp i fickan..

Last edited:
... käka en snabb burgare om man är lite sugen innan avfärd, man kan tanka på Statoil...

Jag vet men det är sååå mycket mer possörpotential på torget. Och eftersom jag gärna vill slå mig på bröstet så trivs jag bättre på torget. Men du har argument som håller och donken fungerade ju i höstas så nu kör vi på det:tummenupp

Jag vet men det är sååå mycket mer possörpotential på torget. Och eftersom jag gärna vill slå mig på bröstet så trivs jag bättre på torget. Men du har argument som håller och donken fungerade ju i höstas så nu kör vi på det:tummenupp

Lösningen på allas problem!!!! Mötas upp på donken sen som avslutning ta en glass på torget :yoparty

Blir det den 5 april, eller?
Verkar ju som om att folket var mer festsugna på lördagen, än att köra hoj på söndagen:va

Jag är för att vi kör den 5:e, kan ju lika gärna vara pissväder den 12:e (veckan efter) och behöver inte allas vara varmare då, som någon hävdade:rolleyes:
Är vädret bra så är det väl bara att tjöra den 5:e?!!!

:banana

Last edited:
Blir det den 5 april, eller?
Verkar ju som om att folket var mer festsugna på lördagen, än att köra hoj på söndagen:va

Jag är för att vi kör den 5:e, kan ju lika gärna vara pissväder den 12:e (veckan efter) och behöver inte allas vara varmare då, som någon hävdade:rolleyes:
Är vädret bra så är det väl bara att tjöra den 5:e?!!!

:banana

Jag har redan bokat körning den 5:e festen skulle ju tas den 3:e på Fredagen hoppas nu bara på bra väder :yoparty :fyllisar

5 April invigning klockan 12 på Mc donken.
Vi kommer

1.Mikael
2.robban
3.Krilllan
4.Klimpenstein

Last edited by a moderator:
Jag har inget körkort ännu, så tyvärr kan jag inte vara med och köra (om ingen har en 125a jag kan låna :rolleyes: )

Men jag dyker nog upp och tjötar lite och tar lite kort:tummenupp :yoparty :)

Jag har inget körkort ännu, så tyvärr kan jag inte vara med och köra (om ingen har en 125a jag kan låna :rolleyes: )

Men jag dyker nog upp och tjötar lite och tar lite kort:tummenupp :yoparty :)

Häng efter med raggarvolvon :D
Bara en vecka kvar nu :yoparty

Orkade inte vänta ställde på hojen idag vart ute å kört ca 10 mil soligt å fint men kall vind när man börjar komma upp i dom rätta farterna :D

Vi må bara vara fyra hojar till antal men vi ska tjöra och tjuta som om vi vore en hel drös.
:squid:hojcbr:hojbusa:hojsmilie

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...