Stora körtråden! Läs gärna körtips i första inlägget!

Någon som ska ut och köra imorgon torsdag?
Vad sägs om GP 17:30 eller 18:00?

Detta kanske är en idiot fråga, men måste ställa den.
Ni som träffas o kör lite då o då. Är ni ett enda sammansvetsat gäng eller kommer o går lite olika folk? Har inte så många polare med hojkort och hade vart ballt att köra o tjöta med folk med samma intresse =)
Är det bara att dyka upp o haka på eller hur funkar det?:yoparty
Sorry om de e en påträngande fråga..

Ni som träffas o kör lite då o då. Är ni ett enda sammansvetsat gäng eller kommer o går lite olika folk? Har inte så många polare med hojkort och hade vart ballt att köra o tjöta med folk med samma intresse =)

Alla är välkommna vi har ju alla samma intresse. Ju fler vi blir destu roligare. Hade heller inga polare med hoj kort. Men det kanske jag inte har här heller:D:D

Alla är välkommna vi har ju alla samma intresse. Ju fler vi blir destu roligare. Hade heller inga polare med hoj kort. Men det kanske jag inte har här heller:D:D

Eftersom köttgrillningen skedde efter vår avfärd senast så, nej, inga polare här heller!!

Skämt åsido, klart som korvspad alla är mycket välkomna.

Tycker jag.

det är bara att dyka upp, det gjorde jag förra året och nu är jag fast :D

Är det någon som ska köra idag?
Är ju fan utslängd från lägenheten av mäklaren. Tydligen en massa folk som ska komma och titta och kanske ge mig en massa pengar för att få bo där... :yoparty

Kan bara passa på att varna för alla studentflak som kommer cirkulera runt Avenyn m omnejd idag ^^

Kör lugnt!

Är det någon som ska köra idag?
Är ju fan utslängd från lägenheten av mäklaren. Tydligen en massa folk som ska komma och titta och kanske ge mig en massa pengar för att få bo där... :yoparty

Jobbigt läge hahah . jag kan ta alla dom pengarna :D

Falkenberg

Jag ska dra till Falkenberg imorgon (lörd) senast kl 13 och kolla på Racen. Är det någon annan som vill haka på?

:squid

När ni åker vid 17-18 snåret, tycker ni att det är väldigt mycket trafik då? eller brukar ni åka så pass långt utanför staden att trafiken reduceras? själv brukar jag undvika att köra vid den tiden då jag tycket att det är för mycket bilar...

Jag ska dra till Falkenberg imorgon (lörd) senast kl 13 och kolla på Racen. Är det någon annan som vill haka på?

:squid

Lite info
Det är ett 6 timmars långlopp ERF plus två sprintrace BOTT ett före och ett efter långloppet. BOTT är en tävling för stora twinnar t.ex Ducati 1098/1198 eller KTM RC 8. Så det blir endast ett vanligt race om man inte drar ner tidigt på morgonen. Det är gratis entré och få åskådare

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT