Stora körtråden! Läs gärna körtips i första inlägget!

Ja nu är altan färdigbyggd så nu blir det åka av. Han tillockmed dricka in den i dag med grill + diverse tillbehör :D
3 st hojåkare var med på premieren på altan men de drack bara saft och kaffe :banana:banana(gixolito gang)
Imorgon är jag villig och åka en sväng men blir svårt med 12 tror jag tacksam om det kunde bli lite senare eller om vi kunde träffas lite längre upp mot Lödöse.
Ring om det blir nogot snabbt beslut 0709-574775

Last edited:
Ja nu är altan färdigbyggd så nu blir det åka av. Han tillockmed dricka in den i dag med grill + diverse tillbehör :D
3 st hojåkare var med på premieren på altan men de drack bara saft och kaffe :banana:banana(gixolito gang)
Imorgon är jag villig och åka en sväng men blir svårt med 12 tror jag tacksam om det kunde bli lite senare eller om vi kunde träffas lite längre upp mot Lödösö.
Ring om det blir nogot snabbt beslut 0709-574775

Jag kan tänka mig tur lite senare på dagen med. Är tillbaka i stan vid 14tiden. :)

Haha, måste bara fråga ! vilka grabbar var det som körde en sväng förbi kungälv igår ? endel sport hojjar och en svart husaberg var det bland annat...

mvh Andreas / snubben på en vit kawasaki,.

Det är helg, inget regn, kanske lite sol, ingen snö på vägarna och fiken har öppet! Hojojoj åka kl 12 på GP som vanligt. Ses där!

Såg ett gäng vid Statoil Munkebäck, bla. en röd CBR1000RR '08-'09 någonting och blev sugen på att köra.

Någon som ska ut nu/i eftermiddag?

Dementi!

Vad har du lyckats med nu?

snyggt avgassystem du har iaf, nytt?

Men vafan, här förutsätter alla jag JAG har klantat mig...?! :7peta Kermit är bara lite nedmonterad.
Jag ville mest uttrycka min frustration över att pimpningen drar ut på tiden och sabbade all körning denna helgen... :fakta Shame on all of U!
Nytt system blev nytt system, miniblinkers, nytt styre, skylthållare och fälgstripes... :yoparty

Men vafan, här förutsätter alla jag JAG har klantat mig...?! :7peta Kermit är bara lite nedmonterad.
Jag ville mest uttrycka min frustration över att pimpningen drar ut på tiden och sabbade all körning denna helgen... :fakta Shame on all of U!
Nytt system blev nytt system, miniblinkers, nytt styre, skylthållare och fälgstripes... :yoparty

Det vara ju synd för det var en riktigt fin dag ut på vägarna! :) Kul kul! Möjligt att det kan bli en sväng imorgon oxå, sugen? :banana

aha, jag trodde du hade kört omkull eller något.

Jag har precis föreslagit en mors dag-sväng i motardtråden. Ni som inte har motorvägsabstinens kanske vill hänga med?

Har ett litet förslag, vi tar hojarna runt till våra mammor som bor i närheten och ger dom en blomma eller bit choklad. Nåt som enkelt får plats i en ryggsäck eller liknande.

Blir en runda i nya områden där vi inte brukar köra och sen kommer vi har stolta mammor som har nåt att berätta för alla sina vänner och bekanta. Låter det bra?

GP kl. 12?

Jag har precis föreslagit en mors dag-sväng i motardtråden. Ni som inte har motorvägsabstinens kanske vill hänga med?

Har ett litet förslag, vi tar hojarna runt till våra mammor som bor i närheten och ger dom en blomma eller bit choklad. Nåt som enkelt får plats i en ryggsäck eller liknande.

Blir en runda i nya områden där vi inte brukar köra och sen kommer vi har stolta mammor som har nåt att berätta för alla sina vänner och bekanta. Låter det bra?

GP kl. 12?

Ska se om jag kan förhandla till mig en sväng till Halmstad av frugan.
Går det så hänger jag på. För vi har inga begränsningar på hur långt bort mamma bor va? :va

d96angl skrev:
Ska se om jag kan förhandla till mig en sväng till Halmstad av frugan.
Går det så hänger jag på. För vi har inga begränsningar på hur långt bort mamma bor va? :va
Jo "som bor i närheten" är att tolka som en begränsning ;)

Jo "som bor i närheten" är att tolka som en begränsning ;)

Attans ska lösa noggrannare nästa gång. :tungan

Tror dock inte jag hinner åka ut till 12. Röja lägenhet. Visning på torsdag och en söndag blir ju en perfekt heldag med röj...

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT