Stora körtråden! Läs gärna körtips i första inlägget!

Det var väl inget annat än ett svar på det jag frågade efter..? :O
Självklart så väljer man hojjen framför en sunkig kombi om man ska utforska nya vägar. Dock så har jag inte tid eller lust till att utforska grusvägar eller motorvägen under vardagarna. Så med det i tanken så följer jag gärna med ngn/ngra som har koll på de fina vägarna runtom. Läste att de ska finnas ett par runt ljungskile/lilla edet/stenungsund..? :O
Vill ha kurvorna utan att behöva chansa vilt..

Jo jag förstår dig exakt va du menade . :tummenupp
men istället för å sitta hemma å inte göra nåt så kan man alltid chansa ..
jag brukar göra så .
är det ingen som har tid så tar jag mig en runda på nya vägar å ser om det finns andra alternativ till nästa gång man är i en stor grupp... :tummenupp

Jo jag förstår dig exakt va du menade . :tummenupp
men istället för å sitta hemma å inte göra nåt så kan man alltid chansa ..
jag brukar göra så .
är det ingen som har tid så tar jag mig en runda på nya vägar å ser om det finns andra alternativ till nästa gång man är i en stor grupp... :tummenupp

Jo, självklart! Är pyrfärsk i götet, så vet bara inte riktigt vart man kan börja :gnissla..
Har helt plötsligt massa med fritid efter jobbet så lär väl bli en hel del spontan körande framöver.

Var fick du luft ifrån?
Lite onödigt va? :va

Jo, självklart! Är pyrfärsk i götet, så vet bara inte riktigt vart man kan börja :gnissla..
Har helt plötsligt massa med fritid efter jobbet så lär väl bli en hel del spontan körande framöver.

vi kommer nog ta en sväng till helgen .. du får gärna hänga på om du vill.. :)

vi kommer nog ta en sväng till helgen .. du får gärna hänga på om du vill.. :)

Tackar för inbjudan :P Hänger gärna på om mina andra planer för helgen avbryts. Tanken är att ett gäng på ~12 pers från mina hemtrakter ska göra västkusten me hojjarna till helgen :yoparty . Kommer bli intressant och se hur vi löser boende biten då vi inte har bokat in oss på ngt än. Tips på vandrarhem/stugby? :)

a om jag nu hittar db-killer till min hoj .

Its definitely raining! You people talk too much shit! ut med er istället! I vote...
Vi träffas på Göteplatsen kl 16:30! Häng med Skolda( det är där vi träffades sist, utanför biografen...längst upp på aveny!)

Elie...har kollad upp lack till dig, han kan först om 3 veckor...3500:-??????:död

Antonio...Stoppa den med stålull och drar ner till falkenberg...du blir nog en bättre make sedan med!:tuttar

Kom nu Per...däck har du, så du hänger med!:D

Did i leave anybody out???:va

Då så....catch upp bitches!:arsele

Its definitely raining! You people talk too much shit! ut med er istället! I vote...
Vi träffas på Göteplatsen kl 16:30! Häng med Skolda( det är där vi träffades sist, utanför biografen...längst upp på aveny!)

Elie...har kollad upp lack till dig, han kan först om 3 veckor...3500:-??????:död

Antonio...Stoppa den med stålull och drar ner till falkenberg...du blir nog en bättre make sedan med!:tuttar

hahaha thanks:tummenupp men d e redan fixat men tack ändå..jag hade gärnat haka på idag men har ju gips fifan:huvet:huvet:huvet:huvet:huvet:huvet:huvet:huvet:huvet:huvet

Haha. Kommer och säger hej iaf. Sen måste jag nog röra mig mot trollhättan för att möta upp my gang från skaraborg. Då det är lugnt på kontoret har ja senaste timmen putsat och polerat :) Inte missar jag en posör runda vid GP :)

Punktering

Oj,....blev tydligen ändring i planerna.....ngn som kan hjälpa o fixa punka på bakdäcket?:huvet

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla