Stora körtråden! Läs gärna körtips i första inlägget!

När och var? är ganska sugen men jag jobbar... men kanske en runga mot kvällen innan solen går ner..

Hmm, kanske. Ska ut o flyga tidigt imorgon plus att ja ska använda mitt nya garage för första ggn i kväll, så tiden för inlåsning o så måste funka med min garage-värd.. Är precis ny-inflyttad, första dagen med hojjen här nere!

Men vi kan kika på det under dagen, se om det passar så sent på kvällen.

Hej!

När har du tänkt köra Claesson? Jag är ledig idag och vädret hyffsat, jag kör gärna en runda!

Hade tänkt åka ner till Falkenberg imorgon o köra på bana. Är det nån som är sugen på o hänga med?

JAså du. Vilken tid e det imorrn? Jag o Pekka ska nog åka idag tror jag om det e torrt sen. Vi kan ju höras senare.

Körningen börjar 16.30 så man får nog vara där minst en timme innan? Jo vi hörs sen.

Nu efter lunch då? har en tid o passa 16.30 på kvilletorget. Ring mig gärna 0733261008 (, vem som helst får ringa =)

DarkSun, ja pallar nog inte o köra så pass sent, rådjur, afterwork o upp tidigt tidigt imorgon! Men hemskt gärna en annan gång...

Nu efter lunch då? har en tid o passa 16.30 på kvilletorget. Ring mig gärna 0733261008 (, vem som helst får ringa =)

DarkSun, ja pallar nog inte o köra så pass sent, rådjur, afterwork o upp tidigt tidigt imorgon! Men hemskt gärna en annan gång...

Inga problem, jag förstår!

passar på att lägga ett bete, jag ska ner till skåne till helgen, jag tänkte ta lite roligare vägar än E6:an och köra från götet vid 14:00, om det är någon som ska åt det hållet kan vi hålla varandra sällskap!

Lite haltande system om det är kort varsel, om man inte kan sitta vid datorn hela tiden =)

Ja kör lite röda vägar solo, finns på nallen om jag känner den skaka. Tja

Det är körning på Falkenberg imorgon kl 17.00. MC + Gatbilar. Jag o Gixxlito skall ner. Vi åker runt 14.30. Det är bara o skicka ett PM om nån är sugen på o hänga med.......

Tänkte åka en sväng idag. :tungan
Jag jobbar till 16.00 så mellan 17-18 passar fint.

Smhi säger regn Tors/fre... :näsblod
Någon mer som vill passa på. :tummenupp

Jonas

Tänkte åka en sväng idag. :tungan
Jag jobbar till 16.00 så mellan 17-18 passar fint.

Smhi säger regn Tors/fre... :näsblod
Någon mer som vill passa på. :tummenupp

Jonas

TV nyheterna har sagt regn på hela västkusten igår/idag. Har inte sett en droppe... jag tittar på himlen när jag ska köra, är det långkörning ringer jag någon som bor vid målet och frågar om läget. :tummenupp

Har större chans på Cosmopol än att väderleksrapporterna stämmer. :huvet

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...