Stora körtråden! Läs gärna körtips i första inlägget!

Jag åkte runt och letade bilar idag....
Synd att jag inte såg detta innan jag åkte. :D

Jonas

Funderar på att åka med Er imorgon. Men var menar Ni att Ni startar då Ni säger GP? Är det inne i stan eller tryckeriet på hisingen?

Funderar på att åka med Er imorgon. Men var menar Ni att Ni startar då Ni säger GP? Är det inne i stan eller tryckeriet på hisingen?

GP = Göta platsen, längst upp på Avenyn.

Har inget alls att göra med tidningen GP. Du är dock inte den första som undra...och inte heller den sista.

Det var gött o köra idag gubbar(flickor)!!! Tycker 1 h räckte gott o väl då jag känner av en gammal skada i axeln! Nästa gng kanske det går o göra ett längre uppehåll men det kanske ni gjorde sen själva?!?!

Ja, det var en grym fikatur :)

Det var inga problem att hinna med Härskogen och Jonseredsvägen innan regnet heller. Härskogsvägen var riktigt härlig idag, nästan inga bilar öht!

Ja det var riktigt kul idag!! Jag njöt varje sekund....Vi får höras om nästa körning snart...massa kramar till er alla!:krama

Last edited:
Varför kör du inte med motardgänget om du har skaffat motard:mad::krama:tungan

:Bugar

japp, du har helt rätt men jag förstod att jag missat tiden när jag hörde det brööla till utanför fönstret, poppade ut huvudet o såg mohawksen svisha förbi här i olskroken :yoparty har ju inga nummer till nån där så det blev upp till GP vid 14 o på den vägen är det.. men framöver är jag LÄTT på! :tummenupp

:Bugar

japp, du har helt rätt men jag förstod att jag missat tiden när jag hörde det brööla till utanför fönstret, poppade ut huvudet o såg mohawksen svisha förbi här i olskroken :yoparty har ju inga nummer till nån där så det blev upp till GP vid 14 o på den vägen är det.. men framöver är jag LÄTT på! :tummenupp

Du råkade inte se aset som gick ut o ställde sig mitt ivägen när vi puttrade förbi där?:mad:

Du råkade inte se aset som gick ut o ställde sig mitt ivägen när vi puttrade förbi där?:mad:

Jag stannade och tog mig en liten pratstund med den 70-åriga farbrorn. Frågade om det inte var bättre om han flyttade på sig så man kunde köra förbi. Då gick han lååångsamt åt sidan och var så :mad: att han fick tunghäfta. Kånstig gubbe.

Last edited:
Jag stannade och tog mig en liten pratstund med den 70-åriga farbrorn. Frågade om det inte var bättre om han flyttade på sig så man kunde köra förbi. Då gick han lååångsamt åt sidan och var så :mad: att han fick tunghäfta. Kånstig gubbe.

idioter:huvet

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...