Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Skiter björnar i skogen?
Ingen nederbörd idag enligt tv4vadret.se. Jag är på Gå kl 12.
Jag har aldrig varit med och kört tidigare, hade gärna hängt på. Men hinner tyvärr inte till kl12. ha det gött!
Japp dom säger fint väder för söndagen, vilka e på gp vid 1230 ?
Precis nu ca 15:05 såg jag 4st MC på E6:ans påfart söderut kommande från Marstrandshållet i Kungälv.
2st av dessa körde på bakhjulet på påfarten och det måste bli skärpning! Ni kan inte hålla på så här.
Förstår ni inte att vi som inte kan köra på bakhjulet blir avundssjuka och vill kunna göra likadant? Nä håll på med er bakhjulskörning ngnannastans där jag inte ser er så slipper vi lite av den svenska avundssjukan.
Precis nu ca 15:05 såg jag 4st MC på E6:ans påfart söderut kommande från Marstrandshållet i Kungälv.
2st av dessa körde på bakhjulet på påfarten och det måste bli skärpning! Ni kan inte hålla på så här.
Förstår ni inte att vi som inte kan köra på bakhjulet blir avundssjuka och vill kunna göra likadant? Nä håll på med er bakhjulskörning ngnannastans där jag inte ser er så slipper vi lite av den svenska avundssjukan.
Det var inte 2 rödsvarta o en svart o en gul leksak du såg?![]()
Jag kom hem för en stund sen från en härlig tur på 13 mil.. åkte från Partille till Landvetter o sen därifrån Eskilsby, Lygnern o hela den vanliga roliga biten... Men jag såg inte en enda sporthoj!! Bara en o annan kromad puttrande sak.. Att folk kan med o missa en sån här go kväll![]()
Hade du skrivit nåt här innan så kanske du hade fått ngn att rejsa med
Vart va du i lördags?
Jag kom på det såpass sent så solen hade väl hunnit gå ner innan jag fått nån med mig... så de blev till o köra solo..
I lördags var jag på.... *harkel* Ikea.. (skäms)
Åkte på söndagen istället.![]()
Jag kom hem för en stund sen från en härlig tur på 13 mil.. åkte från Partille till Landvetter o sen därifrån Eskilsby, Lygnern o hela den vanliga roliga biten... Men jag såg inte en enda sporthoj!! Bara en o annan kromad puttrande sak.. Att folk kan med o missa en sån här go kväll![]()
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |