Stora körtråden! Läs gärna körtips i första inlägget!

Verkar väl bli en fin kväll... några som ska ut o åka? Strax innan kl 19 kanske.. beror på när jag kommer från jobbet.. förhoppningsvis tidigare :rolleyes:

Någon som är sugen på att köra en sväng i morgon efter jobbet, typ vid 17.30 och sedan ut och öla eller liknande?

Jag är på, är gräsänkling från och med i morgon och till söndag kväll så den tiden ska utnyttjas maximalt, he, he.

Jepp, jag är på! Alldeles för länge sen en längre körning och alldeles för lite kvar av sommarn! Vad blir målet tro... Orus? Norge?

Ska vi försöka ta oss iväg från GP vid 10?

:squid

Jag kan tänka mig att köra kl 10.
Halden e ju gött...Orust också...för min del spelar det ingen roll.
Ska du med Aze?

1, Smedberg
2, Firefox
3, Jimbo_P
4, Peter_E
5,
6,
7,
8,
9,
10,

Jobbar alla idag eller??

Själv har jag fått ledigt så att jag kan fira min födelsedag med att göra det roligaste jag vet!:yoparty

Tänkte ta en tur på 2-3h norrut; Kornhall, Tjuvkil, Jörlanda Stenungsund, Ödsmål, Backamo, Lilla Edet och tillbaka.. Vid 13, om nån/några vill hänga på!:tummenupp

Jobbar alla idag eller??

Själv har jag fått ledigt så att jag kan fira min födelsedag med att göra det roligaste jag vet!:yoparty

Tänkte ta en tur på 2-3h norrut; Kornhall, Tjuvkil, Jörlanda Stenungsund, Ödsmål, Backamo, Lilla Edet och tillbaka.. Vid 13, om nån/några vill hänga på!:tummenupp

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!

Åker helst inga 50 mil men jag åker väl dit ni åker, så länge det svänger.. :) Mitt :arsele tycker att 30 mil är mer lagom.. :rolleyes:

1, Smedberg
2, Firefox
3, Jimbo_P
4, Peter_E
5, Majs
6,
7,
8,
9,
10,

Åker helst inga 50 mil men jag åker väl dit ni åker, så länge det svänger.. :) Mitt :arsele tycker att 30 mil är mer lagom.. :rolleyes:

Håller med, 30 mil är nog rätt lagom men jag är på i vilket fall.

Toyrun hade varit kul men man kan inte sponsra alla. Själv sponsrar jag hemlösa barn i Rumänien.

hm vafan, nu vet ja inte vilken grupp man ska köra med..
nä tjejen ska åka med så det blir nog lugnare turen tror ja... ses la någon annan solig dag då, blir la typ nästa år lr nått i detta landet

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!