Stora körtråden! Läs gärna körtips i första inlägget!

Blir det någon körning idag? Tid? Runt 12 låter väl bra om det nu är många som skall gå på spriten ikväll. Badbyxor med eller?

Jag tar gärna en sväng med bad! I den här värmen vet jag inte om det blir nån lång sväng dock... 12 blir bra!

Härlig tur med svalkande bad och nu vet vi ju hur man definierar bad i Ume :tummenupp

Lyckades som tur va undvika att få rådjurssadel till middag :D

/BW

Ja badet var faktiskt riktigt skönt trots att jag var lite skeptisk i början. Blev lite bråttom därifrån så imorn tror jag det blir en dag på stranden. Nån fler som är sugen? (och så lite bad enligt Umes definition :) )

Ja badet var faktiskt riktigt skönt trots att jag var lite skeptisk i början. Blev lite bråttom därifrån så imorn tror jag det blir en dag på stranden. Nån fler som är sugen? (och så lite bad enligt Umes definition :) )

Jag e väldigt sugen. Skall ta med väska så jag kan ta med handduk, dricka o lite tugg. Skall öva långsam kurvtagning utan bredsladd. :tummenupp

Vilken tid?

Blir bad med tjejer i våran ålder denna gången hoppas jag..det fanns ju tjejer i bikini men dom fyllde inte uten om man säger såå.

Ja jag skall nog faen köra faktor 6 och pressa och hela kittet...är väl kanske dags att ta bort blekan.

...bada Ume style....är det i bräckt vatten då eller!? :tuttar

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back