Stora körtråden! Läs gärna körtips i första inlägget!

Nån som har lust att åka kl 14? Jag och svenn666 står vid GP då iaf,titta förbi :)

jaahapp....då e väl det bara att njuta av det underbara svenska sommarvädret inomhus. :5sure

Om man tittar på vädret ser det ut att vara hyfsat i morgon och på onsdag i alla fall!

skruvade de sista skruvaran i hojen i går så nu är den typ 98% klar är sjukt sugen på att köra!

jag är nog på på eftermidagarna!

Fan va de e dött på den här tråden.Vad gör ni människor hela dagarna?! Av alla människor som bor i gbg e det ingen som åker runt och busar på dagarna??!!

non-stop skrev:
Fan va de e dött på den här tråden.Vad gör ni människor hela dagarna?! Av alla människor som bor i gbg e det ingen som åker runt och busar på dagarna??!!
Var i Ghettoborg bor du? :va

Hos mig har det bara regnat, regnat, regnat, regnat, regnat, regnat, regnat och ösregnat dom senaste dagarna. :4skrika

Vi är några som tänkt å köra en sväng på onsdag, om någon vill följa med! Kör oavsett väder... :yoparty

Avgång ca 05.30..... :3freak

Cathy skrev:
Vi är några som tänkt å köra en sväng på onsdag, om någon vill följa med! Kör oavsett väder... :yoparty

Avgång ca 05.30..... :3freak

Jag vill med! Finns ju inga biljetter som går hem på söndag dock! :huvet

non-stop skrev:
jupp,men inte när det regnar
passade på o skruva lite idag när det ändå regnade :)

Mark skrev:
Var i Ghettoborg bor du? :va

Hos mig har det bara regnat, regnat, regnat, regnat, regnat, regnat, regnat och ösregnat dom senaste dagarna. :4skrika

Guldheden/Johanneberg! Var ute och körde igår,hur bra som helst :tummenupp ïmorgon blir det bra väder återigen :tummenupp

Långa farbron skrev:
Lelleträffen Gotland....ligger under stenhård press att fixa ljuset på Marys hoj just nu.

:fatta!
Mary Jag.

Sedär,då missar man nåt igen... :gnissla

Ska jobba för Astra zeneca på måndag,så det blir nog inget för mig. 9dagars arbete blir det,sen behöver man inte jobba något mer den här sommaren :-p

Om vädret håller i sig ska jag ut i senare i eftermiddag/kväll några fler? :va

hornet oskar skrev:
när var hur? och kanske den dummaste frågan av dom alla varför :va :va :va :va :va :va :va :va :va :va
När, vet ej.. kanske 18? Var, Statoilmacken i munkebäck? Hur, medels hoj kanske! Varför, för att vi kan :)
Ser dock uta att vara svensk sommar ute, får se om jag orkar mig ut i dag om det skall vara sån förbannad snålblåst.. jaja, är det bara hyfsat varmt så bränner jag väl en sväng i alla fall..

Nyheter
ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Nytt om H-D Bagger-Världscupen

Under en presskonferens på ...

BMW F 450 GS ”Din bästa kompis” 

Screenshot Nya BMW F 450...

Nya MV Agusta Brutale 800

MV Agusta Brutale har länge...

YAMAHA Tracer 7 OCH Tracer 7 GT Y-AMT

Inför 2026 uppdateras maski...

Ducati lanserar racingakademi för framtidens stjärnor