PacMan skrev:OK, tackar.
Är det (fortfarande?) bara på norra sidan som det är kass eller ska man hålla sig borta från södra också?
Vet icke,jag åker bort och kollar

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
PacMan skrev:OK, tackar.
Är det (fortfarande?) bara på norra sidan som det är kass eller ska man hålla sig borta från södra också?
non-stop skrev:Nån som har lust att åka kl 14? Jag och svenn666 står vid GP då iaf,titta förbi![]()
Var i Ghettoborg bor du?non-stop skrev:Fan va de e dött på den här tråden.Vad gör ni människor hela dagarna?! Av alla människor som bor i gbg e det ingen som åker runt och busar på dagarna??!!
Cathy skrev:Vi är några som tänkt å köra en sväng på onsdag, om någon vill följa med! Kör oavsett väder...![]()
Avgång ca 05.30.....![]()
Cathy skrev:Vi är några som tänkt å köra en sväng på onsdag, om någon vill följa med! Kör oavsett väder...![]()
Avgång ca 05.30.....![]()
non-stop skrev:Vart ska ni?!
jupp,men inte när det regnarnon-stop skrev:Fan va de e dött på den här tråden.Vad gör ni människor hela dagarna?! Av alla människor som bor i gbg e det ingen som åker runt och busar på dagarna??!!
Mark skrev:Var i Ghettoborg bor du?![]()
Hos mig har det bara regnat, regnat, regnat, regnat, regnat, regnat, regnat och ösregnat dom senaste dagarna.![]()
Långa farbron skrev:Lelleträffen Gotland....ligger under stenhård press att fixa ljuset på Marys hoj just nu.
![]()
Mary Jag.
JONQAS skrev:Jag vill med! Finns ju inga biljetter som går hem på söndag dock!![]()
Yeeeeeshornet oskar skrev:Om vädret håller i sig ska jag ut i senare i eftermiddag/kväll några fler?![]()
Hultan skrev:Yeeeees![]()
När, vet ej.. kanske 18? Var, Statoilmacken i munkebäck? Hur, medels hoj kanske! Varför, för att vi kanhornet oskar skrev:när var hur? och kanske den dummaste frågan av dom alla varför![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |