Stora körtråden! Läs gärna körtips i första inlägget!

Nån som har lust att åka kl 14? Jag och svenn666 står vid GP då iaf,titta förbi :)

jaahapp....då e väl det bara att njuta av det underbara svenska sommarvädret inomhus. :5sure

Om man tittar på vädret ser det ut att vara hyfsat i morgon och på onsdag i alla fall!

skruvade de sista skruvaran i hojen i går så nu är den typ 98% klar är sjukt sugen på att köra!

jag är nog på på eftermidagarna!

Fan va de e dött på den här tråden.Vad gör ni människor hela dagarna?! Av alla människor som bor i gbg e det ingen som åker runt och busar på dagarna??!!

non-stop skrev:
Fan va de e dött på den här tråden.Vad gör ni människor hela dagarna?! Av alla människor som bor i gbg e det ingen som åker runt och busar på dagarna??!!
Var i Ghettoborg bor du? :va

Hos mig har det bara regnat, regnat, regnat, regnat, regnat, regnat, regnat och ösregnat dom senaste dagarna. :4skrika

Vi är några som tänkt å köra en sväng på onsdag, om någon vill följa med! Kör oavsett väder... :yoparty

Avgång ca 05.30..... :3freak

Cathy skrev:
Vi är några som tänkt å köra en sväng på onsdag, om någon vill följa med! Kör oavsett väder... :yoparty

Avgång ca 05.30..... :3freak

Jag vill med! Finns ju inga biljetter som går hem på söndag dock! :huvet

non-stop skrev:
jupp,men inte när det regnar
passade på o skruva lite idag när det ändå regnade :)

Mark skrev:
Var i Ghettoborg bor du? :va

Hos mig har det bara regnat, regnat, regnat, regnat, regnat, regnat, regnat och ösregnat dom senaste dagarna. :4skrika

Guldheden/Johanneberg! Var ute och körde igår,hur bra som helst :tummenupp ïmorgon blir det bra väder återigen :tummenupp

Långa farbron skrev:
Lelleträffen Gotland....ligger under stenhård press att fixa ljuset på Marys hoj just nu.

:fatta!
Mary Jag.

Sedär,då missar man nåt igen... :gnissla

Ska jobba för Astra zeneca på måndag,så det blir nog inget för mig. 9dagars arbete blir det,sen behöver man inte jobba något mer den här sommaren :-p

Om vädret håller i sig ska jag ut i senare i eftermiddag/kväll några fler? :va

hornet oskar skrev:
när var hur? och kanske den dummaste frågan av dom alla varför :va :va :va :va :va :va :va :va :va :va
När, vet ej.. kanske 18? Var, Statoilmacken i munkebäck? Hur, medels hoj kanske! Varför, för att vi kan :)
Ser dock uta att vara svensk sommar ute, får se om jag orkar mig ut i dag om det skall vara sån förbannad snålblåst.. jaja, är det bara hyfsat varmt så bränner jag väl en sväng i alla fall..

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT